Prinţul Harry a primit despăgubiri „substanţiale” din partea unei agenţii de presă pentru încălcarea vieţii private

Prinţul Harry al Marii Britanii a primit despăgubiri "substanţiale" şi scuze publice din partea unei agenţii de presă ai cărei fotografi au publicat imagini ale locuinţei acestuia, a anunţat palatul Buckingham, reşedinţa oficială a reginei Elizabeth a II-a, într-un comunicat citat de Reuters.

908 afişări
Imaginea articolului Prinţul Harry a primit despăgubiri „substanţiale” din partea unei agenţii de presă pentru încălcarea vieţii private

Prinţul Harry a primit despăgubiri din partea unei agenţii de presă pentru încălcarea vieţii private

Avocatul prinţului a spus că reporteri ai Splash News and Picture Agency au realizat fotografii şi înregistrări video cu locuinţa din Oxfordshire, centrul Marii Britanii, a lui Harry. Imaginile au fost realizate dintr-un elicopter care a survolat reşedinţa ducilor Harry şi Meghan de Sussex.

Cei doi au fost nevoiţi să se mute după ce au fost realizate imaginile, din motive de securitate, potrivit avocatului.

Ducii de Sussex reprezintă un subiect de mare interes pentru presa din Marea Britanie, fiind trataţi ca nişte staruri de la Hollywood. Ei au cerut presei în numeroase rânduri să le fie respectat dreptul la viaţă privată.

Fotografii Splash - una dintre cele mai mari agenţii specializate în informaţii despre vedete - au reuşit să fotografieze inclusiv interiorul unor camere din acea locuinţă. Fotografiile au fost publicate de cotidianul The Times şi alte site-uri.

Reprezentanţii Splash au declarat că decizia de a fotografia locuinţa a fost "o eroare de judecată".

Harry şi fratele său, prinţul William, nu au făcut un secret din faptul că nu suportă presa, după moartea mamei lor, prinţesa Diana, în 1997, într-un accident de maşină produs pe când era vânată de paparazzi la Paris.

La începutul lunii, Harry şi Meghan au renunţat la şedinţa foto în faţa jurnaliştilor cu ocazia naşterii fiului lor, un obicei respectat de membrii familiei regale de peste 40 de ani.

Anul trecut, Harry şi Meghan au permis accesul unui singur reporter la capela St. George de la castelul Windsor unde a avut loc ceremonia lor de căsătorie.

La rândul lor, William şi soţia sa au câştigat procesul intentat unei reviste franceze, după ce aceasta a publicat fotografii topless ale ducesei Kate de Cambridge, în 2012.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici