Răzvan Fodor s-a întâlnit cu Dalai Lama

Răzvan Fodor, interpretul lui Nistor din comedia romantică "Îngeraşii", de la Acasă TV, s-a întâlnit, în vacanţa de sărbători petrecută în India, la graniţa cu Nepalul, cu Dalai Lama, informează un comunicat al postului de televiziune.

140 afișări
Imaginea articolului Răzvan Fodor s-a întâlnit cu Dalai Lama

Răzvan Fodor s-a întâlnit cu Dalai Lama

"Eram cu toată trupa în zona cunoscută sub numele de Caşmir, în vizită la un templu din Dharmsala şi, deodată, în faţa mea l-am văzut pe Dalai Lama. Sosise acolo pentru comemorarea a doi ani de la uciderea unor tibetani la graniţa cu China. A fost un moment unic în viaţă, am fost profund impresionat de forţa emanată de un om care pare atât de plăpând", povesteşte Răzvan Fodor.

În cele trei săptămâni petrecute în India, Răzvan Fodor, împreună cu Alex Fotea, regizorul telenovelei "Regina", au vizitat mai multe temple, au mers în deşert, au făcut plajă în Goa şi au mâncat specialităţi locale.

"A fost un concediu mai mult spiritual decât de relaxare. Când mergi în India, la orice pas simţi spiritualitate. Am văzut Taj Mahalul şi am rămas cu gura căscată, am vizitat templele călugărilor, Palatul Vânturilor, am ajuns până la graniţa cu Pakistanul", mărturiseşte vedeta Acasă TV.

În expediţia din India, Răzvan a fost însoţit şi de iubita lui: "Ea a avut ceva reţineri când am anunţat-o unde mergem în vacanţă, dar am reuşit să o conving şi i-a plăcut foarte mult. Adevărul e că India e o ţară plină de savoare, exotism, spiritualitate şi nu ai cum să nu te îndrăgosteşti de ea".

"Ziua erau 30 de grade şi noaptea ajungea la 7-8 grade. Era foarte frig şi am suferit pentru că nu exista nicăieri un calorifer, indienii sunt obişnuiţi să trăiască aşa. Nici cu mâncarea nu a fost mai uşor, pentru că localnicii sunt majoritatea vegetarieni, iar mie îmi place carnea. Am mâncat la început tot felul de legume şi fructe şi apoi mi-am luat mâncare adevărată", povesteşte Răzvan Fodor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici