Regina Elizabeth a II-a a Marii Britanii, un adevărat star pe internet

Regina Elizabeth a II-a a Marii Britanii a generat cele mai multe căutări pe Google şi pe YouTube dintre toţi membrii casei regale britanice, devenind un adevărat star pe internet, informează express.co.uk.

120 afișări
Imaginea articolului Regina Elizabeth a II-a a Marii Britanii, un adevărat star pe internet

Regina Elizabeth a II-a a Marii Britanii, un adevărat star pe internet (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Canalul Royal Channel, pe care familia regală britanică îl are pe YouTube, a atras peste opt milioane de vizitatori, de trei ori mai mulţi abonaţi decât premierul britanic, Gordon Brown.

Totodată, regina Elizabeth a II-a a rămas membra familiei regale britanice care a generat cele mai mult căutări pe Google, învingându-şi cei doi nepoţi, prinţii William şi Harry.

În ianuarie, regina Elizabeth a II-a a generat 2.240.000 de căutări, comparativ cu 673.000 de căutări pentru prinţul William şi 823.000 de căutări pentru prinţul Harry. Regina este, totodată, de şase ori mai populară decât cântăreaţa pop Cheryl Cole.

Pe plan mondial, Regina a generat 5.000.000 de căutări pe Google în prima lună a anului 2010, iar postul TV care îi este dedicat pe YouTube are 29.945 de abonaţi.

Cel mai popular videoclip de pe The Royal Channel este discursul de Crăciun susţinut de Elizabeth a II-a în anul 1957, această înregistrare fiind vizualizată de 1.111.943 de utilizatori.

"Familia regală britanică este foarte deschisă în ceea ce priveşte adoptarea noilor tehnologii", a declarat un purtător de cuvânt al Palatului Buckingham.

În ianuarie, prinţul William şi-a actualizat cu regularitate contul de pe Twitter, relatând diverse aspecte ale turneului pe care l-a efectuat în Australia şi în Noua Zeelandă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici