Reţea de socializare, populară pentru promovarea tinerilor muzicieni, a pierdut toate cântecele încărcate pe site între anii 2003 şi 2015

Platforma myspace.com, care a fost populară de la sfârşitul anilor 2000 şi până la începutul anilor 2010, a reuşit să rămână fără toate cântecele încărcate online între 2003 şi 2015, relatează nme.com.

1006 afişări
Imaginea articolului Reţea de socializare, populară pentru promovarea tinerilor muzicieni, a pierdut toate cântecele încărcate pe site între anii 2003 şi 2015

MySpace a pierdut toate cântecele încărcate pe site între anii 2003 şi 2015

Reţeaua de socializare online a devenit cunoscută drept o platformă pe promovare pentru tinerii muzicieni. Între anii 2003 şi 2015, aceasta a găzduit peste 50 de milioane de cântece, de la peste 14 milioane de autori, şi a contribuit la lansarea de trupe şi artişti, cel mai celebru caz fiind cel al formaţiei britanice Arctic Monkeys.

Conform unui comunicat al companiei, eroarea s-a produs în timp ce se efectua o schimbare de server, iar toţi posesorii de conturi au pierdut "toate imaginile, clipurile şi fişierele audio încărcate cu mai mult de trei ani în urmă".

Reprezentanţii companiei şi-au cerut scuze pentru problemele create şi le-au sugerat utilizatorilor să-şi păstreze copiile de backup ale fişierelor.

Unii utilizatori au fost de părere că, de fapt, compania nu a putut susţine costurile presupuse pentru mutarea şi menţinerea pe platformă a 50 de milioane de fişiere MP3, potrivit unor mesaje publicate pe platforma de micro-blogging Twitter.

MySpace este o reţea de socializare online fondată în 2003, în oraşul Los Angeles, din statul american California. După vânzarea ei către News Corporation, în iulie 2005, pentru 580 de milioane de dolari, aceasta a reuşit să depăşească Google în ceea ce priveşte numărul de vizitatori proveniţi din SUA. Declinul platformei a început în anul 2008, când a fost depăşită la accesări pe plan mondial de Facebook.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici