Rihanna a creat ochelari de soare, model avangardist inspirat din Star Trek, pentru Dior - FOTO

Cântăreaţa Rihanna a realizat designul unei colecţii futuriste de ochelari de soare pentru casa Dior, cu rame inspirate din Star Trek, care vor fi putea fi achiziţionaţi începând cu luna iunie, cea mai scumpă dintre perechi fiind una placată cu aur care va costa aproximativ două mii de dolari.

1040 afişări
Imaginea articolului Rihanna a creat ochelari de soare, model avangardist inspirat din Star Trek, pentru Dior - FOTO

Rihanna a creat ochelari de soare, model avangardist inspirat din Star Trek, pentru Dior - FOTO

Viitorul e luminos pentru Rihanna, atât de luminos încât a făcut echipă cu designerii casei Dior pentru a crea o nouă colecţie de ochelari de soare, informează într-un stil glumeţ contactmusic.com.

Cântăreaţa a ajutat la crearea unei game de ochelari de soare cu design futurist, ca parte a contractului prin care artista este imaginea casei Dior ("Brand Ambassador").

Ochelarii de soare Rihanna vor fi vânduţi doar în magazinele Dior, începând cu luna iunie. Fiecare model va fi disponibil în şase culoari, în timp ce versiunea de lux va fi placată cu aur de 24 de karate şi va costa 1.940 de dolari.

Această nouă colecţie va intra în magazine la un an de la începutul colaborării dintre vedeta din Barbados şi Dior, când cele două parţi au dat mâna pentru cea de-a patra serie de reclame din campania "Secret Garden" a casei Dior.

Această colecţie de ochelari îi oferă un avantaj Rihannei care le "depăşeşte" astfel pe celelalte vedete "Ambasadori de Imagine" pentru Dior, cum ar fi actriţele Charlize Theron, Natalie Portman şi Jennifer Lawrence, având în vedere că ea devine prima artistă căreia i se oferă şansa chiar să creeze ceva pentru acest brand de lux din domeniul modei.

Potrivit site-ului wwd.com-Women's Wear Daily, Rihanna a vizitat în octombrie, anul trecut, sediul din Franţa pentru a se întâlni cu inginerii de design cu care a ales rame vintage pe care să le aibă ca model de referinţă.

Rihanna a spus că personajul La Forge din Star Trek (locotenent-comandorul Geordi La Forge) este sursa de inspiraţie pentru modelul ramelor. "Mereu am fost obsedată de ochelarii personajului, iar când am ajuns în sediul Dior şi-am văzut toate materialele cu care pot să mă joc, ideile astea două s-au combinat", a afirmat jovial Rihanna într-o declaraţie citată de Dior.

"Procesul a fost destul de lin. Am petrecut o zi cu echipa de designeri Dior. Mai întâi m-am uitat prin arhivele lor ca să văd ce au creat până atunci, apoi m-am familiarizat cu toate materialele. Am stat acolo la propriu şi m-am pus pe desenat până când am fost mulţumită de modelul creat de mine. Apoi echipa mi-a ilustrat modelul pe loc. În aceeaşi zi am ales împreună materialele şi culorile, iar dup-aia a fost o chestiune de săptămâni până când mi-au arătat primul prototip", a declarat artista.

Cântăreaţa Rihanna a devenit prima persoană de culoare din lume care a fost desemnată imaginea oficială a unei campanii publicitare a casei de modă Dior, informa site-ul revistei People în martie 2015.

Rihanna a mai avut colaborări în domeniul designului. Cântăreaţa de muzică pop şi R&B a creat o colecţie de încălţăminte haute couture împreună cu designerul de pantofi Manolo Blahnik, "Denim Desserts", anunţa presa americană în martie 2016. De asemenea, în februarie, aceasta a contribuit la crearea noului model de pantofi sport marca Puma, denumit "Fenty x Puma".

Cântăreaţa se află în turneul mondial "The Anti World Tour 2016", ce a început în toamna anului trecut în America şi care continuă pe parcursul acestui an, cu scopul promovării celui mai recent album al cântăreţei, "Anti".

Rihanna va susţine un concert pentru prima dată în România pe 14 august (în cadrul turneului "Anti World Tour"), în Piaţa Constituţiei.

Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc în topul Billboard a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" şi "Disturbia". Cel de-al optulea album de studio al artistei născute în Barbados şi cel mai recent se numeşte "Anti" şi a fost lansat de Roc Nation.

Cu peste 45 de milioane de albume vândute în întreaga lume şi peste 210 milioane de piese descărcate în variantă digitală, Rihanna a ajuns un idol al noii generaţii, dar şi un artist de renume mondial. Până în acest moment, a lansat şapte albume în şapte ani, iar 13 dintre single-uri au ajuns number one.

Rihanna a câştigat opt premii Grammy şi a ajuns cea mai vizionată artistă pe Vevo/ You Tube – cu şapte milioane de accesări. Mai mult, este considerată şi cea mai "prietenoasă" artistă pe Facebook – cu peste 81 de milioane de prieteni.

Pe lângă activitatea de muzician, Rihanna activează şi în industria modei, lansând de-a lungul anilor şase parfumuri, două colecţii de îmbrăcăminte Armani şi patru colecţii de îmbrăcăminte River Island, iar în acest moment este imaginea MAC & Viva Glam şi imaginea principală a campaniei Secret Garden pentru Dior.

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici