- Home
- Life-Inedit
- (03.09.2014, 10:49)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Româncele, din ce în ce mai interesate de shopping-ul online
Româncele fac shopping online de cel puţin două sau trei ori pe lună, arată un studiu pe tema cumpărăturilor de produse pentru femei pe care acestea le fac pe Internet.
278 afișări
Româncele, din ce în ce mai interesate de shopping-ul online
Studiul calitativ, realizat de Mediafax, a scos la iveală preferinţele de achiziţie în mediul online pentru femei cu vârsta cuprinsă între 20 şi 39 de ani. Conform rezultatelor, acestea cumpără de pe Internet din ce în ce mai multe haine, cosmetice sau accesorii, făcând din asta mai degrabă o activitate de relaxare, decât o necesitate în adevăratul sens al cuvântului. În medie, femeile alocă 100 de RON pentru fiecare achiziţie şi preferă ca această activitate să fie făcută în a doua parte a zilei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Israelul a lansat un atac cu drone asupra Iranului/ Iranul neagă atacul
-
Iarnă în plină primăvară. Transfăgărăşanul este din nou acoperit de zăpadă
-
4.100 de pacienţi sunt pe listele de aşteptare pentru un transplant de rinichi sau ficat
-
Fenomene extreme. Zborurile în Europa devin tot mai turbulente şi imprevizibile
În general, spun participantele la studiu, cele mai importante criterii pentru care ajung pe anumite site-uri de cumpărături sunt recomandările prietenilor, preţurile produselor, dar şi experienţa anterioară de achiziţie de pe un anumit site. În plus, şi reţelele sociale au un impact destul de mare asupra fixării părerilor despre shopping-ul online, Facebookul fiind adus în discuţie tot mai des ca mediu de promovare al magazinelor online pentru femei.
În funcţie de comportamentul de achiziţie, femeile care cumpără frecvent produse de pe Internet se împart în două categorii. Consumatoarea îndrăzneaţă este cea care a încercat aproape tot şi îi place să testeze produse noi, iar consumatoarea conservatoare (clasică) este cea care consumă un produs dintr-o anumită gamă bine cunoscută care i-a câştigat deja încrederea şi foarte rar face rabat de la această practică de consum.
Participă şi tu la a doua etapă a studiului despre femei şi cumpărături online
Citește pe alephnews.ro: Votul ONU pentru recunoașterea statului palestinian: SUA votează împotrivă
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Câți euro a luat Alexandra Duli, de la Pro TV, pentru cele 14 săptămâni la Survivor All Stars
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 09:22
Rata de ocupare a populaţiei între 15 şi 64 de ani a scăzut uşor în 2023 faţă de anul anterior
-
astăzi, 08:08
LIVE TEXT A venit răspunsul Israelului. A atacat pe teritoriul Iranului în cursul nopţii / SUA: Israelul a lovit baza militară din Isfahan / Iranienii susţin că nu sunt pagube şi nu plănuiesc să contraatace / Occidentalii, sfătuiţi să plece din Israel, avioanele ocolesc Iranul