Românii - gata oricând să-şi cinstească prietenii cu o bere - studiu

Românii sunt europenii cei mai generoşi atunci când este vorba să le ofere o bere prietenilor, la polul opus situându-se suedezii, cel mai puţin dispuşi să facă un astfel de gest, potrivit unui studiu realizat online, în 15 ţări europene, de compania Added Value, informează un comunicat de presă.

1 afișare
Imaginea articolului Românii - gata oricând să-şi cinstească prietenii cu o bere - studiu

Românii - gata oricând să-şi cinstească prietenii cu o bere - studiu

Astfel, potrivit studiului realizat de compania de marketing şi consultanţă Added Value în legătură cu preferinţele europenilor în materie de consum de bere şi băuturi alcoolice, 91% dintre români sunt gata să ofere oricând o bere unui prieten, fără să aştepte alta în schimb.

Românii sunt primii şi când vine vorba de numărul de persoane cărora le-ar face cinste cu o bere - peste zece persoane, pe locurile următoare aflându-se belgienii, olandezii şi spaniolii.

În ceea ce priveşte plata consumaţiei şi împărţirea notei între amici, cehii sunt cei mai "corecţi" băutori de bere, 97% dintre ei plătindu-şi doar propria consumaţie, în timp ce 82% dintre olandezi şi 77% dintre belgieni împart frăţeşte costurile. Pe de altă parte, francezii au obiceiul să-i plătească chelnerului după fiecare rând de beri comandate, în timp ce românii (84%), germanii (81%) şi cehii (90%) preferă mai degrabă să achite întreaga consumaţie la sfârşit.

Berea este băutura preferată a europenilor, danezii şi suedezii bând bere cu orice ocazie. Dintre europeni, danezii sunt cei care preferă cel mai mult să bea berea acasă cu familia, în timp ce suedezilor le place să consume bere la prima întâlnire, la întâlnirile de afaceri şi atunci când iau cina la restaurant. În ceea ce priveşte ocaziile de consum, majoritatea românilor (94%) preferă să bea berea acasă, la mesele cu familia, 61% la cinele de la restaurant, 54% la nunţi, în timp ce numai 23% consumă bere la întâlnirile de afaceri.

Studiul realizat de compania Added Value, la iniţiativa SABMiller, a fost realizat prin intervievarea online, în legătură cu preferinţele de consum pentru băuturile alcoolice, a peste 7.500 de persoane din 15 ţări europene, din fiecare ţară răspunzând peste 500 de persoane.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici