Topul celor mai frumoase ţinute de pe marile ecrane

Rochia neagră pe care Audrey Hepburn o poartă în filmul "Mic dejun la Tiffany/ Breakfast at Tiffany's" (1961) a fost votată cea mai frumoasă ţinută de pe marele ecran, informează dailymail.co.uk.

351 afișări
Imaginea articolului Topul celor mai frumoase ţinute de pe marile ecrane

Topul celor mai frumoase ţinute de pe marile ecrane (Imagine: dailymail.co.uk)

Rochia lui Hepburn a fost creată de Givenchy, fiind accesorizată cu un şirag de perle şi o pereche de mănuşi negre. De atunci, ea a devenit un simbol al eleganţei. Versiunea originală a rochiei a fost vândută pentru 410.000 de lire sterline, în 2006.

Pe locul al doilea în top s-a clasat rochia verde purtată de Keira Knightley în "Remuşcare/ Atonement", urmată de celebra rochie albă a lui Marilyn Monroe din "Şapte ani de căsnicie". Pe locul al patrulea s-a clasat bikiniul Ursulei Andress din pelicula "Dr No", parte a seriei James Bond.

Pe poziţia numărul cinci s-a clasat rochia cu bretele aurii purtată de Kate Hudson în "Cum să scapi de un tip de 10 zile", iar pe locul cu numărul şase revine Audrey Hepburn, cu rochia albă din "My Fair Lady".

Locul al şaptelea este ocupat de compleul negru mulat purtat de Olivia Newton John în "Grease", urmat de vestimentaţia de "femeia cavernelor" purtată de Raquel Welch în "One Million Years BC". Pe poziţia a noua în clasament este Nicole Kidman cu corsetul din "Moulin Rouge".

Fetele din seria "Sex and the City" au fost clasate de-abia pe locul al zecelea, cu rochia de mireasă Vivienne Westwood, pe care o poartă Carrie Bradshaw în primul film care a urmat serialului cu acelaşi nume.

Editorul Lovefilm, care a iniţiat sondajul, a declarat: "Audrey Hepburn a făcut un simbol al eleganţei din rochia neagră şi a rezistat timpului şi altor tendinţe ale modei".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici