- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (24.04.2008, 12:40)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Trupa Morandi, inclusă în portofoliul Universal Music Group International
Universal Music România a reuşit să includă trupa Morandi în portofoliul Universal Music Group International, în urma unei campanii intense de promovare şi lobby în cadrul grupului, cel mai recent album al formaţiei, "N3XT", urmând astfel să fie lansat pe plan internaţional.
92 afișări
Trupa Morandi, inclusă în portofoliul Universal Music Group International (Imagine: Mediafax Foto)
Odată cu intrarea Morandi în portofoliul internaţional al casei de discuri, albumul "N3XT" se va lansa atât în Marea Britanie, Franţa, Olanda, Germania, Austria, Elveţia, Italia, Danemarca, Suedia, Norvegia, Finlanda, Spania cât şi în ţări din Asia. De asemenea, Japonia este una dintre ţările extrem de interesate de proiectul Morandi, susţin reprezentanţii Universal Music România.
"Ne-am propus ca asocierea cu Universal Music România să reprezinte un moment de cotitură în evoluţia trupei Morandi, aşa cum şi piesa «Angels (Love Is The Answer)», cea cu care am reuşit să impunem Morandi pe pieţe internaţionale, este diferită de precedentele single-uri ale trupei, având un mesaj cu adresabilitate mult mai largă decât contextul local", a declarat pentru MEDIAFAX Ioana Feşnic, General Manager al Universal Music România, filiala locală a grupului muzical internaţional.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
"Odată ce avem un hit cu potenţial internaţional, urmează munca de promovare a casei de discuri locale, şi nu mă refer aici la promovare în sensul difuzării piesei şi mesajului nostru de PR pe mediile clasice, ci la promovarea şi lobby-ul în cadrul Universal Music Group", explică ea. "Fiecare companie Universal din lume primeşte zilnic demo-uri de la colegii din diverse ţări - nu e uşor să convingi marile pieţe să se aplece asupra proiectului tău".
"Încercări de lansare internaţională au mai existat în trecut pentru trupa Morandi, însă este pentru prima oară când există un suport puternic şi eforturi concertate din partea casei de discuri locale. Strategia noastră a fost să ridicăm în primul rând piesa în România, iar apoi, într-una din ţările importante în care ea avea potenţial. Am ales Rusia deoarece este o piaţă mare, generoasă şi adresabilă prin acest gen muzical - şi iată ca «Angels» este deja a zecea săptămână pe locul întâi în topurile ruseşti, iar albumul «N3XT» este Gold la doar două luni de la lansarea în Rusia. Odată probat potenţialul pe aceste două pieţe, am putut merge mai departe cu munca de promovare în cadrul grupului Universal Music International", a mai spus Feşnic.
Astfel, odată depăşită sfera promovării locale şi beneficiind de susţinerea Universal Music Group International, Morandi a intrat în liga artiştilor internaţionali care au urmat aceeaşi traiectorie - Juanes, Tokio Hotel, Reamonn, David Bisbal etc.
Morandi va beneficia atât de avantaje materiale, cât şi de imagine de pe urma acestei mişcări. "Artiştii vor avea şansa să câştige şi din vânzări, nu doar din concerte, aşa cum se întâmplă în acest moment în România", a mai spus General Managerul Universal Music România, ţinând cont de faptul că vânzarile sunt relativ scăzute în România.
Dacă vor fi şi alţi artişti care vor călca pe urmele celor de la Morandi, rămâne de văzut. "Vom face şi în continuare demersuri susţinute pentru lansarea artiştilor nostri locali în străinătate", declară Feşnic.
Reprezentanţii Universal Music cred că România poate fi o "pepinieră" de noi talente pentru piaţa externă, la fel de bine ca orice altă ţară, succesul internaţional depinzând însă de calitatea producţiilor şi seriozitatea cu care proiectele sunt abordate de către artişti şi casele lor de discuri.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:59
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 792. Zelenski avertizează că Rusia plănuieşte să perturbe summitul de pace de la Elveţia / SUA confirmă că au trimis rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina / Papa Francisc face apel la o pace ,,negociată" în Ucraina
-
ieri, 22:56
Sorana Cîrstea şi-a aflat adversara din turul trei la masters-ul de la Madrid