Un brand de lux renunţă la blănuri şi la arderea bunurilor nevândute de la un sezon la altul

Brandul de lux Burberry a anunţat că va renunţa la arderea bunurilor în valoare de milioane de euro care rămâneau nevândute de la un sezon la altul şi că nu va mai folosi blănuri naturale pentru noile colecţii, potrivit Reuters.

1356 afișări
Imaginea articolului Un brand de lux renunţă la blănuri şi la arderea bunurilor nevândute de la un sezon la altul

Un brand de lux renunţă la blănuri şi la arderea bunurilor nevândute de la un sezon la altul

Reprezentanţii brandului de lux, al cărui nou designer este Riccardo Tisci, spun că nevoia de a demonstra o mai mare responsabilitate în ceea ce priveşte mediul şi societatea este cheia unui succes pe termen lung.

Burberry a fost ţinta criticilor la începutul acestui an după ce a recunoscut public că arde şi distruge hainele şi accesoriile nevândute, pentru a-şi proteja brandul şi a evita ca acestea să fie vândute ieftin.

În ceea ce priveşte blănurile, Burberry se alătură astfel altor mari branduri de modă, precum Armani, Calvin Klein, Hugo Boss, Ralph Lauren şi, mai recent, Versace, care au renunţat deja la aceste produse.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici