Un nou serviciu de streaming, lansat în noiembrie. Abonamentele, la jumătate faţă de Netflix

Walt Disney Co îşi va lansa, pe 12 noiembrie, în SUA, serviciul de streaming dedicat întregii familii, cu producţii de televiziune şi filme din cele mai populare francize, iar abonamentele au preţuri la jumătate faţă de cele oferite de liderul de piaţă în domeniu, Netflix, potrivit Reuters.

1979 afişări
Imaginea articolului Un nou serviciu de streaming, lansat în noiembrie. Abonamentele, la jumătate faţă de Netflix

Un nou serviciu de streaming, lansat în noiembrie. Abonamentele, la jumătate faţă de Netflix

Preţul abonamentelor lunare, care permit accesul la conţinuturi fără reclame, pentru aplicaţia Disney+ va fi de 6,99 de dolari. Abonamentele anuale vor costa 69,9 dolari.

Abonamentele lunare standard pe care le oferă Netflix costă 12,99 de dolari.

Aplicaţia Disney+, lansată iniţial în SUA, va fi introdusă gradual, în următorii doi ani, pe celelalte pieţe majore, începând cu Europa.

Disney+ va fi disponibil pe toate platformele - telefoane inteligente, tablete, console, televizoare inteligente.

În afară de filme şi producţii de televiziune marca Disney, serviciul va include programe din universul Marvel, din francize populare precum "Star Wars", "Toy Story", dar şi de la National Geographic.

Unele filme vor fi lansate direct pe aplicaţia Disney+, altele vor fi difuzate online după ce vor rula în cinematografe.

Detaliile despre Disney+ au fost făcute publice joi, într-o conferinţă la care a participat şi Bob Iger, şeful Disney.

"Ştiam că cea mai bună abordare pe piaţă va fi să producem conţinuturi grozave şi să le distribuim pe platforme inovatoare. Este simplu", a declarat acesta.

Disney va investi masiv în noul serviciu de streaming, iar specialiştii companiei sunt de părere că acesta nu va deveni profitabil înainte de anul 2024. Până atunci, aceştia se aşteaptă ca aplicaţia să aibă 60 - 90 de milioane de abonaţi, cu două treimi provenind din afara SUA.

În primul an, pe platformă vor fi disponibile peste 25 de seriale originale, zece lungmetraje, documentare şi programe speciale.

Gigantul din industria de divertisment încearcă să se transforme dintr-o companie lider în domeniul televiziunii prin cablu într-un concurent notabil pe piaţa de streaming, dominată de Netflix, care, de la lansarea sa în urmă cu 12 ani, a adunat 140 de milioane de clienţi, din 190 de ţări.

Piaţa serviciilor de streaming se anunţă a fi extrem de provocatoare. Rivalii Netflix şi Amazon cheltuie miliarde de dolari pe conţinuturi originale. În acelaşi timp, YouTube, deţinută de Google, a evoluat constant, de la o platforma video pe care se distribuiau conţinuturi la un serviciu de televiziune online modern.

Şi Apple şi-a anunţat, luna trecută, planurile pentru servicii de streaming video, ştiri şi jocuri pe bază de abonament. Serviciul Apple TV+ on-demand, cu abonamente care asigură conţinuturi fără reclame, va fi lansat anul acesta în 100 de ţări.

De asemenea, anul acesta ar putea fi lansat un serviciu de streaming TV marca WarnerMedia, divizia de divertisment pe care compania AT&T a cumpărat-o pentru 85 de miliarde de dolari.

În martie, Disney a finalizat procesul de preluare a companiei 21st Century Fox, cumpărată de la magnatul media Rupert Murdoch pentru suma de 71 de miliarde de dolari.

În cadrul tranzacţiei au fost preluate Twentieth Century Fox, Fox Searchlight Pictures, Fox 2000 Pictures, Fox Family, Fox Animation, departamentele creative din domeniul televiziunii Fox, Twentieth Century Fox Television, FX Productions, Fox21, FX Networks, National Geographic Partners, Fox Networks Group International, Star India, precum şi acţiunile Fox la Hulu, Tata Sky, şi Endemol Shine Group.

Tranzacţia a oferit şi control asupra unui catalog uriaş de producţii de succes, precum "Star Wars", "Avatar", "Deadpool" şi "The Simpsons".

Disney a avut un contract încheiat cu Netflix, în baza căruia a permis difuzarea pe serviciul de streaming a unor superproducţii precum "Pantera neagră/ Black Panther" şi "Frumoasa şi Bestia/ Beauty and the Beast", după ce au rulat în cinematografe, dar a pus capăt înţelegerii anul acesta, pentru a-şi alimenta propriile ambiţii.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici