- Home
- Politic
- BUCUREŞTI, (10.11.2014, 17:05)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
TVR a cumpărat servicii de tip exit-poll pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale
Societatea Română de Televiziune (SRTv) a cumpărat servicii de sondare a opiniei publice de tip exit-poll pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, care vor fi furnizate de institutele CURS şi Avangarde.
170 afișări
TVR a cumpărat servicii de tip exit-poll pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale (Imagine: Liviu Chirica/ Mediafax Foto)
Valoarea totală finală a contractului încheiat de SRTv şi Centrul de Sociologie Urbană şi Regională CURS este de 260.000 de lei, fără TVA, potrivit unui anunţ publicat luni pe site-ul e-licitatie.ro.
Contractul a fost încheiat prin negociere fără anunţ de participare. TVR îşi justifică alegerea acestei proceduri prin "situaţia de urgenţă extremă survenită în urma unor evenimente care nu puteau fi prevăzute de autoritatea contractantă".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Are Sebastian Burduja şanse pentru Primăria Capitalei? Vicepreşedintele PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
-
Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
CURS a participat la această procedură în asociere cu Grupul de Studii Socio-Comportamentale Avangarde SRL şi este liderul asocierii.
Citeşte şi:
TVR îi reinvită pe candidaţii la prezidenţiale la o dezbatere înainte de turul II. Tănase propune discuţii între staff-urile de campanie pentru luni, la 14.00
TVR a primit în cadrul acestei proceduri o singură ofertă, fiind admisibilă tot o singură ofertă.
Contractul a fost atribuit pe 31 octombrie.
Contactat luni de agenţia MEDIAFAX, Cristian Zgabercea, coordonatorul cu atribuţii de producător general al TVR, a declarat pentru MEDIAFAX că aceste servicii de tip exit-poll vor fi furnizate pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, de duminică.
Potrivit lui Zgabercea, deşi acest contract a fost atribuit pe 31 octombrie, nu a fost suficient timp să fie făcut exit-poll şi pentru primul tur al alegerilor prezidenţiale.
Consiliul de Administraţie (CA) al TVR a aprobat, pe 27 octombrie, demararea în regim de urgenţă a unei proceduri de "negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare", pentru achiziţionarea unor servicii de sondare a opiniei publice pentru campania electorală şi alegerile prezidenţiale din 2 noiembrie - turul unu şi 16 noiembrie - turul doi.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe