Vodafone le zice pre limba masonilor

O nouă campanie publicitară a companiei Vodafone ne-a atras atenţia prin utilizarea stranie a unei consacrate formule masonice.

16 afișări
Imaginea articolului Vodafone le zice pre limba masonilor

Vodafone le zice pre limba masonilor

La noi, povestea pleacă de la promovarea cartelelor pre-pay - Campania "Marea Ieşeală" - unde publicul-ţintă pare să fie format din adolescenţi uşor duşi cu pluta, dominaţi de frustrări sexuale, iar adresarea de pe afişul campaniei este "Distracţie maximă. Am zis!".

Citeste toata stirea pe www.curentul.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici