Angajaţii ANAF care au încercat, joi, să acceseze internetul la serviciu au primit un mesaj, pe ecranul calculatorului, prin care erau informaţi că “accesul la internet este nefuncţional din cauza expirării licenţei demo a programelor de filtrare şi securizare”.
Purtătorul de cuvânt al Direcţiei Regionale a Finanţelor Publice Ploieşti, Dumitru Bejinariu, a declarat, corespondentului MEDIAFAX, că activitatea angajaţilor nu a avut de suferit, accesul la internet fiind o “chestiune infimă”.
”Este adevărat. Au expirat licenţele. E o chestiune infimă în activitatea noastră de zi cu zi. Activitatea nu a avut de suferit. Avem intranetul, se lucrează pe serverul central. Contribuabilii nu au avut de suferit nici ei, absolut deloc”, a declarat Bejinariu.
Potrivit acestuia, angajaţii ANAF au nevoie de internet pentru a se uita pe legi sau pe google, dar se fac şi achiziţii de SEAP.
”Singurul dezavantaj că nu avem internet este că nu putem ţine legătura cu SEAP. Ce ne interesează de pe internet, intrăm de pe telefoanele noastre”, a adăugat purtătorul de cuvânt al Direcţiei Regională a Finanţelor Publice Ploieşti.
Potrivit lui Bejinariu, problema va fi rezolvată în maximum două zile.
Citeşte şi: INCENDIU puternic la lăcaşul de cult care aparţine de doi foşti preoţi, caterisiţi pentru ”nesupunere”
Citeşte şi: A fost găsit şi ultimul cadavru de la tragicul accident în care o maşină a căzut în Dunăre
Citeşte şi: Românii vor putea opta pentru cartea de identitate electronică. Noi detalii despre documentul de identificare
Citeşte şi: Guvernul vrea să confiscarea mijloacelor de transport, inclusiv avioane, ale celor care fac evaziune
Citeşte şi: Un judecător CSM cere cod de conduită pentru magistraţii din Consiliu: Se încalcă regulile dialogului