Bannere publicitare transformate în genţi, ghiozdane şi borsete

Atelierul de croitorie remesh, o unitate protejată pentru persoane cu dizabilităţi a Asociaţiei Ateliere Fără Frontiere (AFF), a găsit o soluţie inedită împotriva unei surse de poluare, transformând bannerele publicitare în genţi, ghiozdane, borsete şi alte accesorii pentru casă şi a lansat noua gamă de produse sustenabile intitulate Blanc.

Urmărește
124 afișări
Imaginea articolului Bannere publicitare transformate în genţi, ghiozdane şi borsete

O iniţiativă prezentată în cadrul evenimentului „Despre sustenabilitate dincolo de alb şi negru”, organizat în parteneriat cu Ambasada Sustenabilităţii, prin care remesh a promovat nu doar produse cu impact redus asupra mediului, ci şi munca persoanelor vulnerabile, provenite din medii dezavantajate, pentru care AFF depune eforturi semnificative pentru a le reintegra în societate, demonstrând că acestea reprezintă resurse valoroase pentru comunitate. (...)

„În România sunt două milioane de persoane inactive, suntem pe penultimul loc în Uniunea Europeană  în acest sector, în timp ce nevoia de forţă de muncă continuă să fie  foarte mare. Credem că mulţi dintre cei inactivi sunt persoane din medii defavorizate şi că accesul pe piaţa muncii este un pilon foarte important pentru integrarea şi autonomia acestora”, a explicat Lorita Constantinescu, directorul de dezvoltare al AFF.



În atelierul remesh, toate persoanele angajate în producţie se confruntă cu multiple vulnerabilităţi, jumătate fiind persoane cu dizabilităţi, ceea ce a determinat certificarea ca unitate protejată autorizată.  ‘’Rolul nostru este crucial în identificarea barierelor care împiedică persoanele cu dizabilităţi să îşi atingă potenţialul maxim.

Strategia naţională privind dizabilitatea recunoaşte importanţa ocupării forţei de muncă pentru persoanele cu dizabilităţi, ca mijloc de a-şi dobândi autonomia” a spus Crina Gîrleanu, consilier superior, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilităţi prezentă la eveniment. „Incluziunea şi diversitatea pot fi ilustrate prin sintagma "între alb şi negru". Scopul nostru este să depăşim această dihotomie şi să creăm un mix care să permită incluziunea tuturor. În prezent, există în România puţin sub 400 de unităţi protejate  şi aproximativ 1700 de persoane cu dizabilităţi angajate. Ne dorim să creştem aceste cifre şi să vedem cât mai multe persoane cu dizabilităţi integrate pe piaţa muncii”, a continuat Crina Gîrleanu.

Prezentă la eveniment, Diana Mazurchievici, director ESG & Relaţii cu Investitorii al Băncii Transilvania, a declarat: „Suntem atât clienţi, cât şi susţinători de peste trei ani ai acestei iniţiative. Ceea ce ne bucură din rolul de sponsori ai programului de integrare socio-profesională al AFF este că reuşim să vedem un impact în comunitate, dincolo de sponsorizarea pe care o oferim.

Cu peste 80 de milioane de lei, la nivel de întreg Grup Banca Transilvania, alocate în 2023 pentru investiţii comunitare, încercăm prin susţinerea pe care o acordăm să contribuim la acele proiecte şi iniţiative care aduc un impact pozitiv real în comunitate, aşa cum este colaborarea cu AFF.”

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici