BeeFast, curierat ultra-rapid: Pandemia a dublat comenzile online. Cele mai dinamice domenii din punct de vedere al clienţilor

  • 650.000 de euro cifra de afaceri in cel de-al doilea an de activitate, dublare fata de primul an.
  • Cea mai aglomerata zi: Black Friday, cu peste 800 de comenzi livrate in Bucuresti.
112 afișări
Imaginea articolului BeeFast, curierat ultra-rapid: Pandemia a dublat comenzile online. Cele mai dinamice domenii din punct de vedere al clienţilor

BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid, a încheiat 2021 cu o cifra de afaceri de 650.000 de euro, mai mult decât dublul valorii înregistrate la finalul lui 2020. Dacă 2020 a fost anul creşterii accelerate pentru BeeFast, pe fondul restricţiilor cauzate de pandemie, 2021 a fost anul în care businessul şi-a consolidat poziţia şi s-a extins către mai multe segmente de piaţă, ca urmare a schimbărilor survenite în comportamentul de consum al românilor.

Dinamica din online, alături de preferinţa tot mai evidentă a clienţilor finali pentru livrări ultra-rapide, integrarea şi dezvoltarea unor parteneriate strategice, precum cel dezvoltat alături de Postis, au reprezentat motoare de creştere. Astfel, cifra de afaceri s-a dublat în comparaţie cu 2020, ajungând la 650.000 de euro în cel de-al doilea an de existenţă a companiei, faţă de 320.000 de euro la nivelul primului an.

Aceeaşi evoluţie s-a înregistrat şi la nivel de comenzi. La finalul anului precedent, media comenzilor a depăşit pragul de 600/zi, aproape dublu faţă de finalul lui 2020. La nivel întregului an, media a fost de 450 de comenzi livrate zilnic, cu un total de peste 170.000 de comenzi livrate pe parcursul întregului an. Cele mai dinamice domenii din punct de vedere al clienţilor BeeFast au fost HoReCa, florării, magazine din zona de retail şi big retail, dark stores.

HoReCa rămâne cel mai activ domeniu atunci când vorbim de necesitatea livrărilor rapide, însă strategia noastră a fost să echilibrăm proporţia clienţilor din acest segment cu restul clienţilor, mai ales cei din zona de retail, precum Flanco, Auchan, KooKoo Grocery sau alţi parteneri similari, a mai precizat Cristian Grozea, CEO şi fondator BeeFast.

Cea mai aglomerată zi a anului trecut a fost Black Friday, când au fost înregistrate şi livrate peste 800 de comenzi în Bucureşti. Cele mai aglomerate intervale pentru preluarea şi predarea comenzilor sunt 12:00-15:00 şi 18:00-20:00. Zonele cele mai dinamice sunt nordul Capitalei, zona centrală şi cea de sud.

În ultimul trimestru al lui 2021, BeeFast s-a extins şi în Braşov, unde numărul clienţilor creşte semnificativ de la lună la lună. Cele mai active domenii în Braşov sunt HoReCa, big retail şi florariile.

Tendinţele arată că tot mai multe magazine din zona de retail îşi vor consolida prezenţa în online, chiar dacă offline-ul generează vânzări considerabile în prezent. Consumatorul român se îndreaptă tot mai mult către Q-commerce, dorind să acceseze produse şi servicii cât mai rapid. Astfel, BeeFast, cu timpii săi medii de livrare de 55 de minute în Bucureşti şi 35 de minute în Braşov, devine un partener strategic pentru retailerii care mizează pe proximitate, dar şi pe o experienţă premium pentru clienţi. De asemenea, ascensiunea retailerilor de tip dark stores este evidentă şi constantă, iar piaţă de curierat ultra-rapid vine în întâmpinarea dezvoltării acestor tendinţe naturale ale pieţei, a precizat Cristian Grozea, CEO BeeFast.

Pentru 2022, BeeFast îşi propune să atragă noi investiţîi, astfel încât să poată accelera evoluţia start-upului atât din punct de vedere operaţional, cât şi din punct de vedere al ariei de acoperire.

BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit că o soluţie de livrări rapide B2B şi B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată şi livrare a comenzilor pentru magazinele offline.

Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent acoperă zona de produse alimentare - proaspete sau ultra-proaspete - şi nealimentare - flori, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

BeeFast a primit în 2021 o investiţie de 500.000 euro pe care îi direcţionează în dezvoltarea platformei şi optimizarea operaţională. Compania îşi concentrează în prezent eforturile în pregătirea businessului pentru scalare, la nivel naţional, punând accent pe implementarea celor mai noi tehnologii. De asemenea, compania vizează triplarea comenzilor în perioada următoare, dar şi extinderea reţelei de curieri, pentru a-şi menţine promisiunea de livrare rapidă, indiferent de evoluţia comenzilor pe platformă.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici