Campanie virală de BOICOTARE a referendumului, cu scene inspirate din „Povestea Slujitoarei”. Mesajul central: Dacă vă pasă staţi acasă

Comunitatea Declic a lansat, luni, clipul ”Copiii referendumului”, care îndeamnă la boicot. Spot-ul este inspirat de serialul „Povestea Slujitoarei” şi a devenit deja viral pe reţelele de socializare.

7020 afișări
Imaginea articolului Campanie virală de BOICOTARE a referendumului, cu scene inspirate din „Povestea Slujitoarei”. Mesajul central: Dacă vă pasă staţi acasă

Campanie virală de BOICOTARE a referendumului, cu scene inspirate din „Povestea Slujitoarei”. Mesajul central: Dacă vă pasă staţi acasă

Mesajul clipului e transmis după imagini care reproduc scene din „Povestea Slujitoarei”, un serial despre o distopie în care femeile fertile sunt folosite pentru reproducere, fiind considerate un bun al societăţii, fără drept de a alege asupra propriei vieţi.

În imagini, nişte copii crescuţi într-o astfel de societate sunt puşi să recapituleze ce anume se sărbătoreşte pe 6 şi 7 octombrie, data în care are loc referendumul. Apoi, aceştia asistă la arderea pe rug a unei femei, pe un câmp ce se aseamănă cu zona Palatului Parlamentului.

Spotul se încheie cu mesajul “Depinde de noi ce viitor le pregătim. Dacă vă pasă, staţi acasă”, #boicot.

”Acest referendum nu este despre familia tradiţională, ci despre îngrădirea drepturilor copiilor noştri. Depinde de noi dacă ne vom creşte copiii într-o nouă dictatură, sub teroare. România noastră nu poate fi a urii şi a strigmatizării, aşa cum nu poate fi nici a corupţilor. Libertatea este un drept fundamental şi vrem să fie respectat”, a declarat Roxana Pencea Brădăţan, senior campaigner Declic.

Clipul ”Copiii referendumului”, produs de Papaya Advertising şi susţinut de Declic şi Accept, a fost distribuit de circa 2.000 de ori în mai puţin de o oră de la publicarea pe Facebook.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici