Care sunt cele mai grele întrebări care ţi-ar putea fi puse la un interviu de angajare pentru Google, Facebook sau Apple

Nu e uşor să te angajezi la firme precum Facebook, Google sau Apple. Dacă aplici pentru un job la ei, te poţi trezi că eşti întrebat câte semafoare sunt în oraş. În 2010 s-au făcut atât de puţine angajări încât, pentru a fi sigure că vor coopta pe cine trebuie, firmele şi-au înăsprit cerinţele interviurilor de angajare.

470 afişări
Imaginea articolului Care sunt cele mai grele întrebări care ţi-ar putea fi puse la un interviu de angajare pentru Google, Facebook sau Apple

Care sunt cele mai grele întrebări care ţi-ar putea fi puse la un interviu de angajare pentru Google, Facebook sau Apple (Imagine: Shutterstock/Publimedia)

Site-ul de recrutare glassdoor. com a analizat peste 80.000 de întrebări puse de diverse companii la interviurile de angajare şi a făcut un top al celor mai grele 15 "probe" la care au fost supuşi aplicanţii pentru un job la Google sau Apple.

5. Un post în resurse umane la Google se obţine dacă răspunzi la întrebarea: "Câte mingi de baschet încap în această cameră (unde se desfăşoară interviul)?".

6. Cei care vor să scrie programe de calculator pentru portalul economic Bloomberg trebuie să rezolve foarte rapid o problemă: "Care este numărul minim de curse hipice după care se pot stabili cei mai rapizi trei cai dintr-un total de 25, dacă într-o cursă concurează câte 5 cai?".

7. Dacă vrei să fii inginer de software la Facebook, eşti întrebat: "Din câte încercări poţi afla un număr de la 1 la 1.000, dacă ţi se dau doar indicii de genul 'mai mic' sau 'mai mare'?".

CIteşte restul topului celor mai grele întrebări de angajare pe www.gandul.info

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici