Câte persoane au fost agresate pe reţelele de socializare? Măsură luată pentru combaterea hărţuirii online

  • 48% dintre tinerii din România postează online despre hobby-urile şi interesele proprii.
  • 33% spun că au fost agresaţi online şi 58% spun că au primit comentarii negative la postările lor.
  • 21% din respondenţi spun că nu postează sub propria identitate de teama comentariilor negative.
  • ING lansează campania #unfollowhate şi îi încurajează pe români să îşi vadă de drumul şi pasiunea lor, fără să se lase influenţaţi de comentarii negative, atât de prezente în social media.
362 afișări
Imaginea articolului Câte persoane au fost agresate pe reţelele de socializare? Măsură luată pentru combaterea hărţuirii online

Câte persoane au fost agresate pe reţelele de socializare? Un studiu făcut de ING Bank România

În urma unui studiu Unlock Research realizat de ING Bank România, una din trei persoane a fost agresată pe reţelele de sociailizare.  Cauzele hărţuirii online pentru 29% dintre victime au fost comentariile despre hobby-urile şi interesele personale.

Cercetarea arată că românilor le place să posteze despre hobby-urile şi interesele proprii (48%), dar criticile şi comentariile negative îi fac pe un sfert din ei să ezite când postează pe reţelele sociale.Majoritatea celor intervievaţi (84%) consideră că este mai probabil să primească reacţii negative online şi 58% spun că au primit reacţii negative la postările din social media. Din aceste motive, unul din cinci (21%) a declarat că nu postează sub propria identitate, iar 36% au spus că prietenii lor îşi ascund identitatea atunci când se exprimă pe aceste reţele.

Pe măsură ce oamenii petrec din ce în ce mai mult timp pe reţelele sociale, hărţuirea cibernetică devine deja un eveniment comun în viaţa de zi cu zi. 43% dintre intervievaţi spun că li se întâmplă frecvent cunoscuţilor lor să primească comentarii negative online.Cercetarea a arătat că 86% dintre respondenţi recunosc agresiunea online pe care o văd pe reţelele sociale şi definesc comentariile ca fiind cu ură, insulte, glumiţe jignitoare sau critici. 69% consideră că acestea reprezintă o problemă în zilele noastre în societate.

“Din păcate, comentariile negative sunt o problemă gravă pe reţelele sociale. O problemă care îi împiedică pe oameni să vorbească despre pasiunile lor şi să fie cu adevărat ei înşişi în mediul online. ING îi încurajează să îşi urmeze pasiunile, iar pentru că suntem la final de an şi e perioada în care ne uităm la 2022 cu speranţă şi încredere, rezoluţia ING pentru 2022 este #unfollowhate. Campania pe care o lansăm îşi propune să transmită un mesaj puternic şi clar: fii tu, lumea are nevoie de tine şi de talentul tău. Noi, cei de la ING, te susţinem.”, spune Silvia Mihăilescu, Director Marketing, Comunicare şi CSR ING Bank România.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici