- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (15.04.2011, 17:00)
- Ovidiu Vanghele , Ovidiu Vanghele ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Coca Cola: Produsele noastre au aceleaşi standarde de calitate, indiferent de ţară
Compania Coca-Cola susţine că produsele sale au acelaşi standard de calitate "peste tot în Europa şi în lume" şi precizează că firma "va investiga prin toate mijloacele" acurateţea informaţiilor dintr-un studiu care susţinea contrariul.
1456 afișări
Coca Cola: Produsele noastre au aceleaşi standarde de calitate, indiferent de ţară (Imagine: Mediafax Foto)
"Coca-Cola este produsă la aceleaşi standarde superioare de calitate peste tot în Europa şi în lume, având la bază o reţetă pe care o folosim de 125 de ani", afirmă reprezentanţii Coca Cola într-un comunicat de presă de vineri.
Aceştia admit însă că în procesul de producţie sunt folosite diferite tipuri de îndulcitori, dar spun că acest lucru "nu afectează în niciun fel calitatea produsului".
"Siropul de fructoză-glucoză este unul dintre îndulcitorii folosiţi în multe ţări din întreaga lume, inclusiv în Statele Unite ale Americii. În România, în mod specific, la fel ca în multe alte ţări din Europa, inclusiv Germania şi Austria, zahărul este folosit ca îndulcitor în procesul de producţie pentru Coca-Cola", scriu reprezentanţii companiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Shakira numește monogamia o „utopie”. Ce spune cântăreața la doi ani de la despărțirea de Piqué
-
A ordonat Putin uciderea lui Navalnîi? Iată ce arată evaluarea agenţiilor de informaţii americane
-
Mare economist maghiar: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România!"
-
Veşti bune pentru milioane de români. Poşta Română a început sâmbătă distribuirea în avans a pensiilor aferente lunii mai
Aceştia mai afirmă că toţi consumatorii Coca Cola sunt bine informaţi cu privire la conţinutul produselor, ingredientele fiind listate pe etichetă, iar între acestea apar "întotdeauna" zahărul sau siropul de fructoză-glucoză.
Rezultatele unei anchete a asociaţiei slovace a consumatorilor arată că marile companii multinaţionale care comercializează băuturi şi mâncare ambalează produse de diferite calităţi sub acelaşi nume în funcţie de ţara europeană căreia îi sunt destinate, produsele de o mai proastă calitate fiind destinate noilor state membre UE dar niciodată prezente în supermarketurile nemţeşti sau austriece. Produsele verificate în cadrul studiului erau Coca-Cola, ciocolată Milka, piper negru şi roşu Kotanyi, cafea instant Nescafe Gold, boabe de cafea Jacobs Kronung şi cafea Tchibo Espresso. Toate acestea au fost testate în laboratoare acreditate de către Institutul Naţional Veterinar şi Alimentar Slovac.
"Avem acelaşi furnizor de zahăr ca şi Austria, de aceea suntem surprinşi de presupusul rezultat al analizelor realizate pentru produsele noastre din România şi vom investiga prin toate mijloacele acurateţea informaţiilor şi cauza acestei confuzii", afirmă Ibolya Szabo, Senior Communication Manager al Coca-Cola Europe, citat în comunicatul de vineri al companiei.
Oficialul companiei afirmă din nou în documentul citat că standardele de calitate ale produselor Coca Cola sunt aceleaşi "în toate ţările din lume, indiferent de poziţia geografică sau situaţia economică" a acestora.
Dintre produsele testate cu ocazia studiului, doar ciocolata Milka s-a dovedit a avea aceeaşi calitate în toate eşantioanele. Piperul Kotanyi, din contră, este produsul cel mai diferit de la o ţară la alta.
În ceea ce priveşte Coca-Cola, testele au confirmat afirmaţiile potrivit cărora această băutură comercializată în Slovacia, Bulgaria şi România conţinea izoglucoză de porumb, care este mai ieftină decât zahăr tradiţional (zaharoză), folosită pentru băutura din Germania, Austria, Polonia şi Republica Cehă.
Citește pe alephnews.ro: Cum să-ți stimulezi metabolismul? 5 moduri simple pentru a accelera pierderea de grăsime
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Pensionarii vor primi banii înaintea Paștelui. Poșta Română a început distribuirea în avans a pensiilor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe