Conturile de Facebook şi Instagram au devenit noile cărţi de vizită

  • Conturile de social media sunt noile tale cărţi de vizită
  • Specialiştii în domeniu îţi spun să te fereşti de ipostaze jenante, preferinţe politice sau religioase
  • Facebook a ajuns în pandemie la 2,6 de miliarde de utilizatori lunari
427 afișări
Imaginea articolului Conturile de Facebook şi Instagram au devenit noile cărţi de vizită

Conturile de Facebook şi Instagram au devenit noile cărţi de vizită

Pandemia a adus o creştere a numărului de utilizatori pe conturile de socializare, iar timpul petrecut pe internet s-a dublat.

Fie că vrei, fie că nu, Facebook şi Instagram au devenit noile tale cărţi de vizită.

„De curând am lucrat pe partea de HR cu un angajator, care după ce a vizualizat toate CV-urile ne-a rugat să luăm rând la rând conturile de social media a candidaţilor, iar a doua etapă, da, a fost etapa conturilor de social media”, spune Sabina Lelcu, specialist în social media.

Ca să-ţi faci o imagine bună, trebuie să respecţi „ghidul bunelor maniere în online”. Nu sunt nişte reguli scrise, sunt detalii la care trebuie să ai grijă.

„Lucrezi în domeniul juridic, eşti avocat, procuror, judecător, lucrezi în domeniul medical, practici medicina sau eşti psiholog, de pildă, dacă lucrezi într-o structură a Ministerului, Guvernului e foarte important şi foarte sensibil ce posezi pe social media pentru că eşti un om care se află într-o poziţie cheie la un moment dat”, explică specialistul în social media.

Potrivit acesteia, conţinutul indecent sau reclamele dubioase îţi pot afecta brandul personal.

„Să nu postezi preferinţe politice sau religioase, dacă nu te aflil în aria de interes a acestora. De altfel, ipostazele jenante, de la petreceri, de la chermeze, da , sunt amuzante, dar nu le recomandăm în legătură directă cu brandul personal”, mai spune Sabina Lelcu.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici