De la Bud Light la magazinele Target: mărcile angajate în drepturile LGBTQ au probleme în SUA

43% dintre americani cred că drepturile transgender au mers prea departe, iar cifrele se reflectă pe piaţă.

3622 afișări
Imaginea articolului De la Bud Light la magazinele Target: mărcile angajate în drepturile LGBTQ au probleme în SUA

De la Bud Light la magazinele Target: mărcile angajate în drepturile LGBTQ au probleme în SUA

Cifrele nu mint. Conform presei americane, de când influencerul transgender Dylan Mulvaney a început să promoveze Bud Light în rândul celor aproape două milioane de urmăritori ai săi, pe 1 aprilie, vânzările acestei beri americane extrem de populare au scăzut cu un sfert, în timp ce grupul care o deţine - Anheuser-Busch Inbev - a pierdut 19% din cotaţia pe Bursă.

Chiar şi Target, unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine universale din Statele Unite, a ajuns în mijlocul războaielor culturale care aprind Statele Unite. De la lansarea, pe 24 mai, a liniei sale de produse pentru Pride Month (iunie este luna Pride), valoarea i-a scăzut cu 10%, în timp ce multe magazine au fost vandalizate de către activişti de extremă dreapta.

Vânzătorii au fost ameninţaţi, iar bunurile au fost aruncate la pământ (îmbrăcăminte şi cărţi pentru copii). Alarmaţi, managerii Target au scos de la vitrine colecţia Pride, punând-o în spatele magazinelor. Gruparea adversă a reacţionat cu ameninţări cu bombă, dacă produsele nu revin la vedere.

Cazuri extreme, dar nu izolate: Sunt şi branduri care nu sunt atinse. Este vorba despre îmbrăcămintea sport, Nike şi Under Armour, care au clienţi mai tineri şi mai progresişti, ​​în medie.

Însă sociologii şi politologii care studiază fenomenul cred că lucrurile sunt serioase. În viitor, companiile vor fi mai multe precaute. Deja, Bud Light şi-a concediat şefii de marketing.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici