- Home
- Social
- (07.06.2023, 21:18)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
De la Bud Light la magazinele Target: mărcile angajate în drepturile LGBTQ au probleme în SUA
43% dintre americani cred că drepturile transgender au mers prea departe, iar cifrele se reflectă pe piaţă.
3616 afișări

De la Bud Light la magazinele Target: mărcile angajate în drepturile LGBTQ au probleme în SUA
Cifrele nu mint. Conform presei americane, de când influencerul transgender Dylan Mulvaney a început să promoveze Bud Light în rândul celor aproape două milioane de urmăritori ai săi, pe 1 aprilie, vânzările acestei beri americane extrem de populare au scăzut cu un sfert, în timp ce grupul care o deţine - Anheuser-Busch Inbev - a pierdut 19% din cotaţia pe Bursă.
Chiar şi Target, unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine universale din Statele Unite, a ajuns în mijlocul războaielor culturale care aprind Statele Unite. De la lansarea, pe 24 mai, a liniei sale de produse pentru Pride Month (iunie este luna Pride), valoarea i-a scăzut cu 10%, în timp ce multe magazine au fost vandalizate de către activişti de extremă dreapta.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un colecționar de mașini din „Fast and Furious” din Paris le închiriază turiștilor. El deține și două dintre mașinile lui Batman
-
FOTO. Avocat: Tinerii loviţi de Vlad Pascu în 2 Mai se aflau în afara părţii carosabile
-
Germania este cel mai mare investitor din România. Austria este pe doi / Rusia este sub Malta, iar investiţile din SUA şi Italia au scăzut
-
Putin a semnat decretul privind recrutarea militară de toamnă
Vânzătorii au fost ameninţaţi, iar bunurile au fost aruncate la pământ (îmbrăcăminte şi cărţi pentru copii). Alarmaţi, managerii Target au scos de la vitrine colecţia Pride, punând-o în spatele magazinelor. Gruparea adversă a reacţionat cu ameninţări cu bombă, dacă produsele nu revin la vedere.
Cazuri extreme, dar nu izolate: Sunt şi branduri care nu sunt atinse. Este vorba despre îmbrăcămintea sport, Nike şi Under Armour, care au clienţi mai tineri şi mai progresişti, în medie.
Însă sociologii şi politologii care studiază fenomenul cred că lucrurile sunt serioase. În viitor, companiile vor fi mai multe precaute. Deja, Bud Light şi-a concediat şefii de marketing.



Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




CANCAN.RO

GANDUL.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 00:02
-
ieri, 22:41
Angel Tîlvăr, discuţii cu cei care vor să fie soldaţi: Armata are nevoie de entuziasm şi energie