Examen de admitere la doctorat ASE Marketing, anulat în instanţă

Examenul de admitere la doctorat ASE Marketing din luna septembrie 2008 a fost anulat în instanţă, după ce o fostă studentă a sesizat Tribunalul Bucureşti că admiterea la doctorat s-a făcut cu încălcarea regulamentului, transmite Realitatea TV.

1422 afișări
Imaginea articolului Examen de admitere la doctorat ASE Marketing, anulat în instanţă

Examenul de admitere la doctorat ASE Marketing - septembrie 2008, anulat în instanţă (Imagine: Mediafax Foto)

O fostă studentă a Academiei de Studii Economice, Mara Popescu, a reclamat că organizatorii examenului de admitere nu au afişat numărul de locuri disponibile pentru fiecare conducator de doctorat în parte, temele de cercetare stiinţifică propuse de către aceştia şi nici lista cu ordinea intrării la proba de specialitate.

Mai mult, Mara Popescu precizează că subiectele de la examen nu au fost trase la sorţi, aşa cum specifica "Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului de admitere la studiile universitare de doctorat - Septembrie 2008", document postat pe site-ul facultăţii.

În loc de subiecte trase la sorţi, Mara Popescu susţine că profesorii evaluatori au adresat candidaţilor întrebări referitoare la tema aleasă pentru lucrarea de doctorat, lucrare ce, potrivit regulamentului, se realiza şi pregătea abia în timpul cursurilor de doctorat, candidaţii nefiind obligaţi să pregătească o temă anume pentru examenul de admitere.

De asemenea, Mara Popescu a reclamat magistraţilor că profesorii din comisia de evaluare nu au dat note individuale, iar proba de concurs nu dispunea de dreptul de a face contestaţie.

În replică, reprezentanţii ASE susţin, însă, că au schimbat modalitatea de susţinere a examenului, "considerând edificatoare desfăşurarea examenului sub formă de colocviu", motivând că prin această schimbare s-a "simplificat, devenind mai echitabilă," procedura de examinare. De asemenea, reprezentanţii Academiei de Studii Economice au recunoscut, în instanţă, că proba pentru examenul de amitere la Şcoala Doctorală ASE, secţia Marketing, nu a dispus de o modalitate de contestare a rezultatului obţinut de către candidaţi - arată sursa citată.

Potrivit rezultatelor afişate pe site-ul ASE în sesiunea septembrie 2008, secţia Marketing la examenul pentru doctorat, în urma examenului nu au fost ocupate toate locurile, mulţi candidaţi nepromovând examenul de admitere. Mara Popescu a picat şi ea examenul, arată Realitatea TV.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici