- Home
- Social
- (26.12.2023, 12:17)
- Bianca Popa
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Generaţia mindful: Tinerii europeni optează pentru un consum conştient de alcool
- Tendinţa spre un stil de viaţă sănătos şi influenţele din mediul online transformă modul în care tinerii se raportează la alcool, cu o scădere semnificativă a consumului episodic masiv în rândul celor sub 25 de ani.
- Socializarea pe platformele online, precum şi creşterea preocupărilor legate de sănătate, conduc la o schimbare în modul în care tinerii aleg să se distreze, cu 15% dintre cei sub 24 de ani din Spania optând să nu consume alcool.
890 afișări
Generaţia mindful: Tinerii europeni optează pentru un consum conştient de alcool
Un număr tot mai mare de tineri europeni adoptă consumul conştient de alcool, renunţând la excesele de băutură şi fiind mai atenţi la consumul de alcool. Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) observă o scădere semnificativă a consumului episodic masiv de alcool în rândul europenilor sub 25 de ani începând cu anul 2000. Influenţaţi de stiluri de viaţă mai sănătoase şi tendinţele din mediul online, tinerii îşi prioritizează sănătatea fizică şi mentală, optând pentru activităţi recreative care nu implică un consum excesiv de alcool, scrie Euro News.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum să-ți stimulezi metabolismul? 5 moduri simple de a accelera pierderea de grăsime
-
A ordonat Putin uciderea lui Navalnîi? Iată ce arată evaluarea agenţiilor de informaţii americane
-
Mare economist maghiar: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România!"
-
Veşti bune pentru milioane de români. Poşta Română a început sâmbătă distribuirea în avans a pensiilor aferente lunii mai
Consumul conştient de alcool se aliniază cu tendinţele mai largi de stil de viaţă care se concentrează pe sănătate, cum ar fi veganismul, vegetarianismul şi activităţile fizice. Modelele de socializare s-au schimbat, cu mediul online devenind o platformă proeminentă pentru interacţiune, reducând accentul de pe barurile tradiţionale ca principal loc de întâlnire. În Spania, 15% dintre cei sub 24 de ani aleg să nu consume alcool, în ciuda presiunilor sociale, justificând decizia prin motive legate de sănătate.
Trendul consumului conştient de alcool este vizibil pe reţelele de socializare, cu hashtag-uri precum #mindfuldrinking, #sobercurious şi #sinalcohol însoţind postările influencerilor care promovează reţete non-alcoolice şi discută despre efectele inflamatorii ale alcoolului. Feedback-ul pozitiv de pe reţelele de socializare joacă un rol crucial în consolidarea acestor comportamente, transformând provocările precum reducerea consumului de alcool în realizări valoroase.
Barurile de cocktailuri se adaptează la această schimbare a modelelor de consum oferind o varietate de opţiuni non-alcoolice, reflectând o preferinţă pentru calitate în locul cantităţii. Piaţa a răspuns cu produse noi, inclusiv băuturi spirtoase non-alcoolice, băuturi cu conţinut scăzut de alcool şi bere fără alcool. Localuri precum La Bandida din Madrid oferă un meniu extins de opţiuni non-alcoolice alături de cocktail-uri tradiţionale, adresându-se unei generaţii care pune preţ pe experienţe memorabile în detrimentul consumului excesiv de alcool.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: IQ-ul tinerilor stagnează încă din anul 2000. Care sunt cauzele
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Pensionarii vor primi banii înaintea Paștelui. Poșta Română a început distribuirea în avans a pensiilor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe