Kaufland retrage de la vânzare un produs. Cei care au achiziţionat produsul vor primi în magazine contravaloarea acestuia

Kaufland a anunţat miercuri că retrage de la vânzare un leagăn pentru copii, comercializat în perioada 6 martie 2017-26 august 2020. Cei care au achiziţionat produsul vor primi în magazine contravaloarea acestuia.

7342 afișări
Imaginea articolului Kaufland retrage de la vânzare un produs. Cei care au achiziţionat produsul vor primi în magazine contravaloarea acestuia

Kaufland retrage de la vânzare un produs popular. Cei care au achiziţionat produsul vor primi în magazine contravaloarea acestuia

Produsul Leagăn pentru copii 3 în 1 a fost comercializat în magazinele Kaufland în perioada 06.03.2017 - 26.08.2020.

„În anumite circumstanţe, la produsul menţionat, clemele de prindere ale piesei din mijloc se pot rupe, existând astfel posibilitatea de accidentare a copilului (6 - 36 luni)”, se arată într-un comunicat remis miercuri presei de Kaufland.

Pentru a proteja siguranţa consumatorilor, Kaufland a reacţionat şi a retras de la comercializare produsul respectiv.

Clienţii care au achiziţionat produsul sunt rugaţi să nu îl mai utilizeze. Ei se pot prezenta în orice magazin pentru a-l returna şi vor primi contravaloarea sa, fără a mai fi necesară prezentarea bonului fiscal.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
leagăn,
copii,
kaufland

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici