Noile tramvaie Imperio, puse în circulaţie de sâmbătă. Vin la pachet cu controlori

Cele 15 tramvaie Imperio vor circula, începând de sâmbătă, pe linia 41. Fiecare tramvai va avea controlor care să prevină actele de vandalism.

2209 afișări
Imaginea articolului Noile tramvaie Imperio, puse în circulaţie de sâmbătă. Vin la pachet cu controlori

Noile tramvaie Imperio, puse în circulaţie de sâmbătă. Vin la pachet cu controlori

Până la ieşirea noilor tramvaie pe traseu, STB SA s-a ocupat de instruirea vatmanilor şi de asemenea, de redistribuirea parcului de vehicule, astfel încât de la anul, linia 41 să aibă intgral tramvaie cu accesibilitate sporită.

Totodată, ca măsură de prevenire a actelor de vandalismn şi pentru a încuraja plata călătoriei, fiecare tramvai va avea controlor dedicat, responsabil şi cu partea de monitorizare a activităţilor pe parcursul întregii zile, informează compania.

„Odată cu venirea acestor tramvaie, ne dorim să oferim publicului călător condiţii mai bune de deplasare, care să-i determine să utilizeze din ce în ce mai mult transportul public. Ca orice nouă investiţie, aceasta trebuie păstrată, ea fiind un bun comun”, a declarat Adrian Criţ, Director General STB SA.

STB SA spune că achiziţia celor 100 de tramvaie noi aduce o serie de avantaje şi premiere:

- Tramvaiele au noua generaţie de validatoare la fiecare uşă, pentru a face plata călătoriei şi cu cardul bancar sau cu dispozitive smart NFC

- Tramvaiele au sistem de aer condiţionat şi încălzire HVAC, ce va permite reglarea automată a temperaturii, fără a mai fi necesară deschiderea geamurilor exterioare în niciun sezon

- Tramvaiele sunt echipate cu prize USB pentru alimentarea dispozitivelor mobile şi vin cu sisteme de informare audio-video vizibile din orice loc al salonului, inclusiv Wi-Fi gratuit

- Creşterea accesibilităţii datorată podelei total coborâte şi a celor 5 uşi duble de acces

- Creşterea capacităţii de transport fără a fi necesară creşterea parcului circulant

- Consum energetic mult mai redus faţă de tramvaiele aflate în exploatare. Astfel, consumul energetic specific este de doar jumătate din cel al unui vagon V3A, respectiv doar o treime din valoarea unui tramvai Tatra

- Din punct de vedere al exploatării, utilizarea noilor sisteme de tracţiune aduce o reducere a perioadelor de imobilizare pentru reviziile periodice dar şi o reducere a timpilor necesari reparaţiilor accidentale

- Reducerea timpilor de parcurs şi cresterea calităţii rulării prin sistemele moderne de tracţiune bazate pe motoare de curent alternativ cu invertoare de tracţiune

- Conducătorii tramvaielor beneficiază de condiţii moderne de operare, cu o cabină spaţioasă, echipată cu aer condiţionat, camere video cu vedere în interiorul şi exteriorul tramvaielor şi un sistem de informare care le va oferi informaţii despre starea de funcţionare a sistemelor tramvaiului, operarea uşilor şi alte informaţii necesare în timpul mersului.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici