Salvaţi Copiii a strâns 185.000 de euro la Festivalul Brazilor de Crăciun de joi seară

Organizaţia Salvaţi Copiii România a strâns, joi seară, suma de 185.000 de euro pentru 2.500 de copii şi familiile lor, la cea de-a 12-a ediţie a Festivalului Brazilor de Crăciun, unde au fost licitaţi 26 de pomi creaţi de designeri şi artişti români.

171 afișări
Imaginea articolului Salvaţi Copiii a strâns 185.000 de euro la Festivalul Brazilor de Crăciun de joi seară

Salvaţi Copiii a strâns 185.000 de euro la Festivalul Brazilor de Crăciun de joi seară (Imagine: Octav Ganea/ Mediafax Foto)

Din licitaţia celor 26 de brăduţi creaţi special pentru Festivalul Brazilor de Crăciun de designeri, instituţii şi de copiii sprijiniţi prin programele organizaţiei Salvaţi Copiii, dar şi din bilete de tombolă şi sponsorizări s-au strâns 185.000 de euro, informează un comunicat al organizaţiei.

Suma astfel colectată va fi utilizată de organizaţie pentru 2.500 de copii şi familiile lor deja cuprinşi în programele Educaţie Preşcolară, Şcoală după Şcoală şi A Doua Şansă.

Cea de-a 12-a ediţie a Festivalului Brazilor de Crăciun, care a avut loc joi seară în Capitală, a fost prezentată de Andreea Raicu şi Andi Moisescu.

Brazii vedetă ai serii au fost creaţi de Alexandru şi Mihnea Ghilduş - "Cortina cu Surprize" (adjudecat cu 10.000 de euro), Anca Rusu - "Prinţesa Polonic" (achiziţionat pentru 10.000 de euro) şi bradul The One (adjudecat cu 7.000 de euro). Bradul organizaţiei Salvaţi Copiii a primit donaţii în valoare de 8.800 de euro.

La această ediţie, brazi originali şi spectaculoşi, realizaţi din cele mai diverse materiale, au fost creaţi de designerii români: Doina Levintza, Wilhelmina Arz, Lena Criveanu & Mihaela Glăvan, Rita Mureşan, Stephan Pelger, Alexandru & Mihnea Ghilduş, Ana Wagner & A. David Gallery, Kristina Dragomir & Europa FM, Cristian Samfira, Carmen Ormenişan, Iris Şerban, Claudia Castrase & artistul vizual Bodo, Irina Solomon & Azay, Veronica Zaharia & The One, Mădălina Dorobanţu, Maria Marinescu, Mirela Diaconu, Hamid Nicola Katrib & United Media, Rhea Costa şi Malvina Cervenschi. La aceştia se adaugă creaţiile semnate de Oxette, Anca Rusu, pictorul Bogdan Mihai Radu, Mark Twain International School, bradul presei, precum şi bradul creat de copiii din centrele educaţionale Salvaţi Copiii.

Festivalul Brazilor de Crăciun este un eveniment de strângere de fonduri organizat anual de Salvaţi Copiii România, care are ca centru de interes o licitaţie specială de brazi de Crăciun, creaţi exclusiv pentru această ocazie de unii dintre cei mai cunoscuţi designeri români. Devenit una dintre atracţiile calendarului social al sezonului, Festivalul Brazilor de Crăciun sprijină proiectele derulate de Salvaţi Copiii România.

În România, zece la sută dintre copiii între 0 şi 17 ani trăiesc în gospodării fără nicio persoană care să aibă un loc de muncă, iar 362.062 de copii între 3 şi 17 ani nu sunt integraţi în sistemul de învăţământ (preşcolar, general, liceal sau şcoală profesională).

În cele 12 ediţii de până acum, Festivalul Brazilor de Crăciun a reuşit strângerea sumei de 2.669.100 euro, utilizată pentru reintegrarea şcolară a copiilor care muncesc, facilitarea accesului la educaţie şi prevenirea abandonului şcolar pentru copiii din comunităţile sărace. De asemenea, familiile lor au primit ajutor financiar şi consiliere în centrele educaţionale Salvaţi Copiii România.

Salvaţi Copiii România este o organizaţie neguvernamentală activă în domeniul promovării drepturilor copilului din 1990. În cei 22 de ani activitate, peste 750.000 de copii au beneficiat de programele organizatiei. Membră a celei mai mari organizaţii globale, independente, de promovare a drepturilor copiilor, Save the Children International, organizaţia consideră că toţi copiii, indiferent de rasă, religie sau provenienţă socială, au aceleaşi drepturi, de care trebuie să beneficieze. Salvaţi Copiii este implicată în diferite proiecte de educaţie, protecţie socială şi advocacy pentru copiii aflaţi în familii sărace, cei care cad victime violenţei, copiii străzii, copiii refugiaţi etc.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici