Walmart renunţă la roboţii de la raft, dar îi păstrează pe cei de la curăţenie

  • Walmart renunţă la roboţii care analizau marfa de la raft şi comandau aprovizionarea
  • În pandemie, vânzările în magazin au scăzut, dar au crescut cele online
  • Compania spune că oamenii sunt mai eficienţi la alegerea şi ambalarea produselor
348 afişări
Imaginea articolului Walmart renunţă la roboţii de la raft, dar îi păstrează pe cei de la curăţenie

În condiţiile în care din ce în ce mai multe business-uri renunţă la oameni în favoarea roboţilor, uite că mai sunt şi unii contra curentului.

Lanţul american Walmart retrage din funcţionare roboţii care se ocupau cu scanarea produselor de pe rafturi. E o procedură necesară dacă nu vrei să rămâi cu rafturile neaprovizionate.

Reporterul tech Rich DeMuro îţi explică.

Rich Demurno, reporter tech: Au aceste turnuri şi aceste turnuri sunt pline cu tot felul de camere, senzori, Lidar, 2D, 3D şi surse mari de lumină, ca să prindă în imagini tot ce e pe rafturi. Produsul ăsta nu mai e la raft, iar robotul ştie asta pentru că a scanat raftul şi a transmis avertizarea. Analizează şi etichetele şi vede dacă produsul are eticheta de preţ corectă.

Walmart spune că renunţă la roboţi pentru că au crescut vânzările online, iar oamenii sunt mult mai utili când vine vorba de culegerea produselor de pe rafturi şi ambalarea lor.

Numai că mişcarea Walmart a afectat puternic compania Bossa Nova Robotics, care s-a văzut nevoită să concedieze jumătate din personal.

Singurii roboţi la care Walmart nu renunţă sunt cei care fac curăţenie în magazine şi depozite. Ceea ce, dacă roboţii ar avea emoţii, le-ar răni serios sentimentele.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici