Zeci de pasageri ai unei curse Malev reclamă că au fost ţinuţi 10 ore în aeroport în Ungaria

Circa 80 de pasageri români ai unei curse Malev reclamă că au aşteptat, duminică, timp de aproape zece ore, pe aeroportul din Budapesta, după ce compania ar fi amânat de mai multe ori cursele Budapesta-Bucureşti, reprezentanţii Aeroportului Otopeni afirmând însă că orarul de zbor a fost respectat.

119 afișări
Imaginea articolului Zeci de pasageri ai unei curse Malev reclamă că au fost ţinuţi 10 ore în aeroport în Ungaria

Zeci de pasageri ai unei curse Malev reclamă că au fost ţinuţi 10 ore în aeroport în Ungaria (Imagine: Mircea Roşca/Mediafax Foto)

Potrivit unuia dintre pasageri, George Buliga, grupul format din aproape 80 de români se întocea de la Berlin, unde participase la un schimb de experienţă pe tema petrolului şi gazelor.

Buliga a declarat, luni, corespondentului MEDIAFAX, că în prima fază românii au fost ţinuţi timp de aproximativ cinci ore pe aeroportul din Berlin din cauză că avionul Malev care trebuia să-i ducă la Budapesta a plecat cu foarte mare întârziere.

După ce au ajuns pe aeroportul din capitala Ungariei, românii au aflat că nici avionul care trebuia să-i ducă de la Budapesta la Bucureşti pe Aeroportul Otopeni nu pleacă la ora programată.

Potrivit lui George Buliga, cursa care trebuia să plece din Budapesta la ora 13.30 a fost amânată pentru ora 18.10, ulterior a survenit o nouă amânare, pentru ora 19.10, iar în cele din urmă aeronava a plecat spre Bucureşti la ora 23.10.

Buliga a susţinut că în tot acest timp nimeni nu le-a spus ce se întâmplă şi că au existat doar informaţii neoficiale că mai multe curse aeriene ar fi fost comasate.

Purtătorul de cuvânt al Aeroportului "Henri Coandă" din Bucureşti, Valentin Iordache, a declarat pentru MEDIAFAX că în cursul zilei de duminică operatorul Malev nu a avut curse anulate, un singur zbor din trei având o întârziere de câteva minute. Iordache a mai spus că reprezentanţii aeroportului nu au fost informaţi despre o eventuală problemă şi că în cazul pasagerilor respectivei curse ar putea fi vorba despre o suprarezervare, ceea ce înseamnă că aceştia au trebuit să aştepte o aeronavă care să aibă locuri libere.

Până la ora transmiterii acestei ştiri, reprezentanţii companiei Malev nu au putut fi contactaţi.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici