A fost dezvăluit logo-ul oficial pentru Mondialul din 2026 odată cu campania #WeAre26

Logo-ul oficial al Cupei Mondiale FIFA 2026, eveniment ce va fi organizat de Canada, Mexic şi Statele Unite, a fost dezvăluit joi la Observatorul Griffith din Los Angeles în prezenţa preşedintelui FIFA, Gianni Infantino, şi a brazilianului Ronaldo, de două ori câştigător al Cupei Mondiale.

441 afișări
Imaginea articolului A fost dezvăluit logo-ul oficial pentru Mondialul din 2026 odată cu campania #WeAre26

A fost dezvăluit logo-ul oficial pentru Mondialul din 2026 odată cu campania #WeAre26

Este pentru prima dată când trofeul propriu-zis al Cupei Mondiale FIFA este folosit în logo-ul oficial, acesta figurând în prim-plan, cu anul turneului, în text îngroşat în fundal.

FIFA susţine că imaginea trofeului şi a anului permit "personalizarea pentru a reflecta unicitatea fiecărei gazde, construind în acelaşi timp o structură de marcă identificabilă pentru anii următori".

Pe lângă dezvăluirea logo-ului oficial, FIFA a creat campania "#WeAre26", care îşi propune să încurajeze "oamenii, locurile şi comunităţile să joace un rol integrant" în lansarea evenimentului de peste trei ani.

Campania a surprins portrete ale unor feţe şi locuri care caută să îşi spună poveştile Cupei Mondiale FIFA şi invită pe toată lumea să facă parte din turneul din 2026.

"We are 26 este un strigăt de mobilizare", a declarat Infantino.

"Este un moment în care trei ţări şi un întreg continent spun în mod colectiv: "Suntem uniţi ca unul pentru a întâmpina lumea şi a oferi cea mai mare, cea mai bună şi cea mai incluzivă Cupă Mondială FIFA de până acum".

"Turneul va permite fiecărei ţări gazdă şi fiecărei echipe participante să îşi scrie propria pagină în cărţile de istorie ale Cupei Mondiale FIFA, iar acest brand unic este un pas important pe acest drum spre 2026.

"În doar câteva ore, cele 16 oraşe-gazdă uimitoare vor face ca toate acestea să fie şi mai colorate şi mai interesante, pe măsură ce vor lansa mărcile individuale dezvoltate de FIFA.

"Aceste identităţi unice ale oraşelor întruchipează oamenii şi locurile amuzante şi fantastice care vor oferi fanilor o experienţă fără egal în 2026.

"În timp ce noi sărbătorim împreună aici, în Los Angeles, în această seară, un continent întreg sărbătoreşte faptul că întreaga lume se va uni în America de Nord pentru cel mai mare spectacol de pe Pământ, peste doar trei ani."

Un total de 48 de echipe vor participa la Cupa Mondială FIFA 2026 - cu 16 mai multe decât la ediţiile precedente.

Acestea vor fi împărţite în 12 grupe de câte patru, iar 104 meciuri - faţă de 64 - vor avea loc în Canada, Mexic şi SUA.

"Cupa Mondială FIFA 2026 va fi un festival de fotbal care va duce acest sport pe noi culmi în regiunea Confederaţiei de Fotbal din America de Nord, America Centrală şi Caraibe (CONCACAF) şi nu numai", a declarat Victor Montagliani, vicepreşedinte al FIFA şi şef al CONCACAF.

"Cu 104 meciuri care se vor disputa în 16 oraşe din Canada, Mexic şi SUA, oferă o oportunitate extraordinară de a atrage oamenii şi de a aduce noi fani la acest joc frumos.

"Acest brand inovator şi campania incluzivă "WeAre26" sunt repere majore care aduc această oportunitate cu un pas mai aproape şi trimit un semnal clar că această competiţie incredibilă este acum cu adevărat la orizont.

"Aştept cu mare nerăbdare să continui să lucrez cu toate oraşele-gazdă, cu echipa de la FIFA şi cu numeroasele părţi interesate importante implicate în desfăşurarea a ceea ce va fi cea mai mare şi cea mai incluzivă şi diversă Cupă Mondială de până acum."

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
logo,
fifa 2026,
#weare26

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici