Bancpost avertizează clienţii asupra unei tentative de furt de date prin Internet

Bancpost avertizează clienţii săi să nu dezvăluie datele personale, cum ar fi parola, numărul cardului, codul PIN, după ce instituţia de credit s-a confruntat cu tentative de fraudă cu mesaje transmise prin poşta electronică, metodă cunoscută sub denumirea de "phishing".

1 afișare

Clienţii Bancpost au fost supuşi, miercuri,unei tentative de fraudă prin e-mail, se arată într-un comunicat al băncii.

"Bancpost reaminteşte clienţilorcă banca nutrimite niciodată e-mail-uri sau SMS-uri prin care solicită accesarea unor adrese URL sau link-uri pentru conectarea la aplicaţia F@stbanking, ori pentru a le cere informaţii referitoare la nume de utilizator, parola, serie Digipass sau cod PIN Digipass, număr card, PIN card sau data expirării acestuia", se spune în comunicat.

Banca avertizează că deşi site-ul care a făcut obiectul acestui incident a fost închis, există posibilitatea ca tentativa de fraudare să se repete în orele sau zilele următoare.

Bancpost avea la finele lunii martie active de 2,4 miliarde de euro, în urcare cu 4,3% faţă de nivelul din decembrie 2006.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici