Nike vinde marca Umbro la jumătate din preţul la care a achiziţionat-o. Câţi bani va pierde producătorul american

Producătorul american de articole sportive Nike a anunţat, miercuri, că va vinde marca de echipament pentru fotbal Umbro către Iconix Brand Group, în schimbul a 225 de milioane de dolari, mai puţin de jumătate din suma de achiziţie, plătită în urmă cu patru ani.

412 afișări
Imaginea articolului Nike vinde marca Umbro la jumătate din preţul la care a achiziţionat-o. Câţi bani va pierde producătorul american

Nike vinde marca Umbro la jumătate din preţul la care a achiziţionat-o (Imagine: www.umbro.com)

Nike anunţase din mai că intenţionează să cedeze Umbro şi Cole Haan, o marcă de îmbrăcăminte şi accesorii, pentru a se concentra asupra mărcilor Nike, Jordan, Converse şi Hurley. Tranzacţia cu Iconix Brand Group ar urma să se finalizeze până la sfârşitul acestui an.

Nike a achiziţionat Umbro în 2008 pentru 285 de milioane de lire sterline (565 milioane de dolari la acea vreme).

"Este o decizie dificilă de a ceda toate activităţile, dar această vânzare ne va permite să ne focalizăm pe creşterea mărcilor cu un mai mare potenţial", a declarat directorul general Mark Parker, care a adăugat că Nike Football va face faţă cerinţelor pieţei articolelor pentru acest sport.

Neil Cole, directorul general al Iconix Brand, un grup american care reuneşte mărci cunoscute peste Ocean, ca Danskin sau Ed Hardy, a calificat Umbro drept "o marcă de fotbal adevărată şi autentică cu o bază mondială de fani fideli".

Umbro are sediul în Marea Britanie, la Manchester.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici