Pro TV, lider de audienţă cu SuperCupa României

SuperCupa României, Steaua - Petrolul, meci difuzat în direct de ProTV şi Voyo.ro, a fost urmărit în minutul de maximă audienţă, de la 22.20, de aproape 3,5 milioane de români, înregistrând o audienţă maximă de 18,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 37,7%, potrivit televiziunii.

159 afișări
Imaginea articolului Pro TV, lider de audienţă cu SuperCupa României

Pro TV, lider de audienţă cu SuperCupa României (Imagine: George Filip/ Mediafax Foto)

Meciul difuzat de Pro TV între 20.48 şi 22.39 a înregistrat pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o audienţă medie de 14,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 36,2%, în timp ce postul secund, Antena 1, obţinea de patru ori mai puţin, respectiv 3,3 puncte de rating şi 8,3% cotă de piaţă.

Clasamentul se menţine şi la nivelul întregului public din mediul urban, Pro TV înregistrând o audienţă medie de 15 puncte de rating şi 32,7% cotă de piaţă, iar Antena 1 - 4,2 puncte de rating şi 9,2% cotă de piaţă.

La nivelul întregului public din România, Pro TV s-a situat pe locul I în topul audienţelor, cu 14,6 puncte de rating şi 32,9 cotă de piaţă, fiind urmărit în medie de aproape 2,8 milioane de români. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al treilea, după postul Acasă, cu 3,7 puncte de rating şi 8,3% cotă de piaţă.

Steaua Bucureşti a câştigat Supercupa României, după ce a învins, miercuri seară, pe Arena Naţională din Bucureşti, cu scorul de 3-0 (3-0), deţinătoarea Cupei României, Petrolul Ploieşti.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici