Conform datelor oficiale chineze, exporturile platformelor electronice precum Shein și Temu au înregistrat o scădere de 65% în SUA, pe fondul războiului comercial dintre SUA și China.
În același timp, comerțul cu statele Uniunii Europene a crescut cu 28%, semn că marile branduri se distanțează de SUA.
Având în vedere circumstanțele, compania Shein ia în calcul mutarea producției în afara Chinei pentru a evita sancțiunile comerciale. Între timp, consumatorii americani se confruntă deja cu creșteri de prețuri. O analiză Bloomberg arată că prețurile de pe Temu au crescut cu peste 40%. Măsurile comerciale impuse de Washington includ tarife de 145% pentru bunurile chinezești. De exemplu, o rochie de vară listată la 18,47 dolari ajunge să coste 44,68 dolari, după adăugarea a 26,21 dolari taxe vamale.
Autoritățile de la Beijing au declarat că nu vor evita o confruntare directă cu SUA, pe care au caracterizat-o ca „un agresor”.