Cele mai populare căutări pe Google în 2020. Ce s-a căutat cel mai mult în România

  • Google a dezvăluit cele mai populare 10 căutări din 2020.
  • "Election results" a reuşit să depăşească "coronavirus."
  • În România, "Google Classroom" a fost cea mai populară căutare.
748 afișări
Imaginea articolului Cele mai populare căutări pe Google în 2020. Ce s-a căutat cel mai mult în România

Anul 2020 nu va fi uitat prea curând iar topul celor mai populare căutări de pe Google arată motivul.

Coronavirus nu a fost termenul cel mai des căutat de oameni la nivel global. Asta pentru că alegerile prezidenţiale din Statele Unite au acaparat toată atenţia lumii în ultima parte a anului. S-a întâmplat şi în România, unde informaţii despre lupta dintre Trump şi Biden a ocupat poziţia a patra.

În ţara noastră, mutarea şcolii în mediu online a fost principala preocupare. De aceea Google Classroom a ocupat prima poziţie, iar platforma educaţională Adversio a ocupat locul al treilea. În rest, pandemia de coronavirus a fost a stârnit cel mai mare  interes, atât în lume, cât şi în România.
 
CELE MAI POPULARE CĂUTĂRI ÎN LUME 
 
1. Election results
2. Coronavirus
3. Kobe Bryant
4. Coronavirus update
5. Coronavirus symptoms
 
CELE MAI POPULARE CĂUTĂRI ÎN ROMÂNIA
 
1. Google Classroom
2. Coronavirus România
3. Adservio
4. Alegeri SUA
5. About you
 
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici