- Home
- Tehnologie
- (15.12.2021, 10:39)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Nike a cumpărat o companie de adidaşi virtuali pentru a-i vinde în Metaverse
- Nike a declarat luni că a cumpărat compania de adidaşi virtuali RTFKT.
- Gigantul nu a dezvăluit suma pentru care s-a realizat tranzacţia.
- Nike încearcă să-şi extindă rapid prezenţa în metaversul lui Zuckerberg ce se află în plină dezvoltare, potrivit CNN.
2459 afișări

Nike a cumpărat o companie de adidaşi virtuali pentru a-i vinde în Metaverse
Nike a declarat luni că a cumpărat compania de adidaşi virtuali RTFKT pentru o sumă nedezvăluită, deoarece gigantul de îmbrăcăminte sport încearcă să-şi extindă rapid amprenta în metaversul lui Zuckerberg ce se află în creştere rapidă, potrivit CNN.
Luna trecută, Nike a devenit unul dintre primele mari branduri care a intrat în lumea virtuală comună, care a câştigat proeminenţă după ce Facebook şi-a schimbat numele în Meta Platforms. În astfel de medii bazate pe blockchain, utilizatorii pot cumpăra teren virtual şi alte active digitale, cum ar fi îmbrăcăminte pentru avatare, sub forma unei unităţi de date numită token nefungibil (NFT).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Fragmente de istorie. Trei împărați, trei veri și un război mondial
-
Putin va fi înlăturat de la putere peste 3 luni? Aliaţii săi recunosc că războiul din Ucraina este pierdut, iar ofiţerii refuză să-i execute ordinele pentru atacuri nucleare
-
Rihanna şi iubitul ei, A$AP Rocky, au devenit părinţi. Vedeta a născut un băieţel
-
Rusia suferă şi numeşte topul „ţărilor neprietenoase”. Parlamentar al Dumei: „Ele sunt de vină pentru criza globală actuală şi pentru ce va urma”
Formată în 2020 de Benoit Pagotto, Chris Le şi Steven Vasilev, RTFKT produce de asemenea tokeni nefungibili pentru obiecte de colecţie şi memeuri, potrivit site-ului său.
„Această achiziţie este un alt pas care accelerează transformarea digitală a Nike şi ne permite să oferim sportivilor şi creatorilor de conţinut din sfera sporturilor, creativitate, jocuri şi cultură”, a declarat directorul executiv al Nike, John Donahoe, într-un comunicat.
Autor: Iulian Moşneagu



Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe