Nokia îşi schimbă celebrul logo după 60 de ani pentru a semnala o schimbare de strategie

Nokia a anunţat duminică că intenţionează să îşi schimbe identitatea mărcii pentru prima dată în aproape 60 de ani, cu un nou logo, în timp ce producătorul de echipamente de telecomunicaţii se concentrează pe o creştere agresivă.

Urmărește
4739 afișări
Imaginea articolului Nokia îşi schimbă celebrul logo după 60 de ani pentru a semnala o schimbare de strategie

Noul logo cuprinde cinci forme diferite care formează cuvântul NOKIA. S-a renunţat la culoarea albastră iconică a vechiului logo pentru o gamă de culori în funcţie de utilizare.

"A existat asocierea cu smartphone-urile, iar în prezent suntem o companie axată pe tehnologie de afaceri", a declarat directorul executiv Pekka Lundmark într-un interviu acordat Reuters.

"Am avut o creştere foarte bună de 21% anul trecut în sectorul enterprise, care reprezintă în prezent aproximativ 8% din vânzările noastre, sau aproximativ 2 miliarde de euro", a spus Lundmark. "Vrem să ducem această cifră la două cifre cât mai repede posibil."

Nokia lansează un smartphone pe care utilizatorii îl pot repara singuri

Următorul smartphone produs de către compania emblematică Nokia este un telefon pe care utilizatorii îl pot repara singuri

Spatele telefonului este din plastic reciclabil, care poate fi îndepărtat cu uşurinţă pentru a schimba componentele defecte.

Înarmat cu unelte şi ghiduri de reparaţii de la compania iFixit, un utilizator poate scoate şi înlocui capacul din spate al telefonului, bateria, ecranul şi portul de încărcare, notează CNBC.

Nokia G22, dezvoltat de producătorul finlandez HMD Global, este un smartphone cu un ecran de 6,5 inchi şi o cameră principală de 50 de megapixeli.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici