Unsmoke, prima campanie anti-fumat demarată în România de o companie din industria tutunului

Philip Morris România a lansat campania Unsmoke Romania, prima campanie împotriva fumatului demarată în ţara noastră de o companie din industria tutunului.

6424 afişări
Imaginea articolului Unsmoke, prima campanie anti-fumat demarată în România de o companie din industria tutunului

Totodată, a fost lansată şi platforma unsmoke.ro, un demers ce se adresează în egală măsură fumătorilor şi nefumătorilor, cu scopul de a porni un dialog autentic despre opţiunile pe care fumătorii le au pentru a elimina fumul din vieţile lor şi ale celor dragi.

Unsmoke Romania face parte din campania globală Unsmoke Your World desfăşurată de Philip Morris International în mai multe ţări, după ce compania a lansat, la începutul anului, „Year of Unsmoke”. În ultimele două decenii, Philip Morris International a investit mai mult de 6,5 miliarde de dolari în cercetarea şi dezvoltarea de produse fără fum. În anul 2017, compania a anunţat că, în viitor, se va concentra pe produsele care nu scot fum, care să înlocuiască ţigările clasice cât mai curând posibil.

Campania Unsmoke Romania reprezintă un îndemn la dialog adresat atât fumătorilor, cât şi nefumătorilor, precum şi autorităţilor, reprezentanţilor mijloacelor de informare în masă, tuturor celor care pot contribui la dezvoltarea unui viitor fără fum. Mesajul campaniei este extrem de simplu: „Dacă nu fumezi, nu te apuca. Dacă fumezi, lasă-te. Dacă nu te laşi, fă o schimbare”. Aşa cum a precizat Branislav Bibic, Managing Director al Philip Morris România, „la nivel global, Philip Morris mizează pe viziunea unui viitor fără fum. Vrem să înlocuim ţigările cu produse fără fum care prezintă risc redus pentru fumători faţă de continuarea fumatului. Însă pentru ca acest deziderat să devină realitate avem nevoie şi ca celelalte părţi, precum autorităţile de sănătate publică şi guvernele, să aibă aceeaşi direcţie la fel ca noi.”

Campania a fost lansată în condiţiile în care Organizaţia Mondială a Sănătăţii estimează că în prezent există 1,1 miliarde de fumători adulţi, iar numărul acestora va depăşi 1 miliard şi în 2025. Un studiu realizat de Povaddo, o companie independentă de analiză a datelor în 13 ţări, la cererea Philip Morris International ca parte a campaniei internaţionale Unsmoke, dezvăluie de ce sunt vizaţi şi nefumătorii. Aflăm că 66% dintre nefumători şi, respectiv, 73% dintre nefumătoare au dezacorduri cu partenerul de viaţă care fumează. De asemenea, 23% dintre fumători ascund acest lucru faţă de partener, pentru a evita discuţiile incomode. Nu în ultimul rând, 14% dintre nefumători şi 19% dintre nefumătoare iau în considerare despărţirea de partenerul care fumează.

Dragoş Bucurenci, director de comunicare în cadrul Philip Morris România, a ţinut să remarce la evenimentul de lansare a campaniei: „Unsmoke vine să întărească mesajul că cea mai bună opţiune pentru fumători este să renunţe complet la fumat, dar celor care nu renunţă vrem să le spunem că există alternative pe care le pot lua în considerare.”

Citeşte pe aceeaşi temă şi articolele:

Studiu: cum sunt percepute alternativele fără fum la nivel global

Studiu: care este atitudinea fumătorilor de pe glob faţă de schimbare şi de inovaţie?

Studiu: ţările în care oamenii se despart din cauza fumatului

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici