Cupa Mondială, Justin Bieber şi iPhone4, printre cele mai populare subiecte din 2010 pe Facebook. Vezi aici ce subiect este pe primul loc

Facebook a dezvăluit lista celor mai populare subiecte ale anului 2010, potrivit statusurilor celor aproximativ 500 de milioane de utilizatori ai reţelei de socializare, termenul "HMU" ("Hit me up") fiind cel mai discutat de către abonaţii platformei, informează Brand Republic.

26 afișări
Imaginea articolului Cupa Mondială, Justin Bieber şi iPhone4, printre cele mai populare subiecte din 2010 pe Facebook. Vezi aici ce subiect este pe primul loc

Vezi aici lista celor mai populare subiecte din 2010 pe Facebook

Termenul "HMU", o prescurtare a "Hit me up", este un termen prin care "generaţia digitală" îşi să întâlnire. Astfel, acest termen a devansat Cupa Mondială în termeni de popularitate printre utilizatorii Facebook.

Studiul Facebook Memeology a analizat cei mai populari termeni din status-urile utilizatorilor reţelei de socializare în 2010 comaprativ cu anul trecut. Studiul, realizat la nivel global, a demonstrat că dezastrele naturale şi victoriile importante ale unor oameni au fost prezente în mintea utilizatorilor de Facebook anul acesta.

Cele mai populare zece subiecte discutate de abonaţii Facebook au fost, în ordine, HMU, Cupa Mondială, filmele, iPad şi iPhone4, Haiti, Justin Bieber, jocuri pe Facebook, mineri, avioane şi 2011.

Potrivit reprezentanţilor Facebook, HMU este un termen folosit de internauţi încă din 2009, dar în 2010 popularitatea sa a crescut cu circa 75% în fiecare lună, ajungând să aibă 80.000 de menţionări pe zi.

Printre subiectele surprinzătoare, discutate de utilizatorii Facebook, se numără cazul minerilor din Chile, dar şi cutremurul din Haiti.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici