- Home
- Cultură-Media
- LONDRA, (11.12.2013, 18:19)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
EMarketer: Veniturile din publicitate ale YouTube au crescut în 2013 cu peste 50%, la 5,6 mld dolari
Veniturile din publicitate ale YouTube au urcat în acest an cu peste 50%, la 5,6 miliarde de dolari, datorită creşterii explozive a vizualizărilor prin intermediul aparatelor mobile, potrivit estimărilor companiei de analiză a pieţei eMarketer.
145 afișări
EMarketer: Veniturile din publicitate ale YouTube au crescut în 2013 cu peste 50%, la 5,6 mld dolari
O mare parte a acestor venituri vor fi plătite de YouTube partenerilor săi şi creatorilor de conţinut, relatează Financial Times.
După efectuarea acestor plăţi, YouTube va rămâne cu venituri nete în valoare de 1,96 miliarde de dolari, echivalente cu o cotă de 1,7% pe piaţa mondială a publicităţii digitale. Această cotă de piaţă este mai mare decât cea a Twitter, AOL şi Pandora, potrivit eMarketer.
"Veniturile din publicitatea video vor creşte semnificativ în anii următori, pentru operaţiunile YouTube, în special datorită vizualizărilor în creştere prin dispozitive mobile", se arată în raportul eMarketer.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Polonia este pregătită să-i trimită în ţara lor pe ucrainenii apţi de luptă
-
Ucraina caută soldaţi. Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Lukaşenko ameninţă cu Apocalipsa: avem zeci de focoase nucleare ruseşti şi suntem gata să le folosim
YouTube, achiziţionată de Google în 2006 pentru 1,65 de miliarde de dolari, are lunar peste 1 miliard de utilizatori şi atrage circa 20% din totalul cheltuielilor pentru publicitatea video online din Statele Unite.
Concurenţa vine din partea unor companii precum Hulu, deţinută de Walt Disney, 21st century Fox şi NBCUniversal, care anticipează în acest an venituri din publicitate de 1 miliard de dolari.
Creşterea interesului pentru publicitatea pe YouTube are loc odată cu apariţia unei noi generaţii de studiouri de producţie video, interesate să atragă tinerii care urmăresc majoritatea programelor TV online.
Investitorii se înghesuie să obţină acţiuni la aceste companii. Maker Studios, una dintre cele mai mari reţele video online, are printre acţionari compania Time Warner, pe Elisabeth Murdoch şi actorul Robert Downey Jr.
Şi studiourile de la Hollywood sunt interesate de această piaţă. DreamWorks Animation, studioul care a produs filmele Shrek şi Kung Fu Panda, a cumpărat în acest an Awesomeness TV, o reţea YouTube pentru copii.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Umilită din cauza listei de cumpărături! Ce a pățit Lili din Iași, după ce a luat coniac și bere de la magazinul din apropierea casei
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe