Facebook modifică un acord cu Zynga

Facebook şi Zynga au modificat termenii unui contract exclusivist de colaborare, astfel că şi alţi dezvoltatori de jocuri vor avea un acces mai uşor la utilizatorii celei mai mari reţele de socializare din lume.

198 afișări
Imaginea articolului Facebook modifică un acord cu Zynga

Facebook modifică un acord cu Zynga

Noii termeni ai contractului uşurează înregistrarea, plăţile şi condiţiile de publicitate pentru Zynga, care obţine majoritatea veniturilor prin vânzarea de bunuri virtuale în jocurile accesate de utilizatorii Facebook, transmite Bloomberg.

Acordul oferă Zynga posibilitatea să folosească şi alte site-uri, inclusiv portalul propriu, dar elimină statutul special deţinut pe Facebook din 2010, când şefii celor două companii au încheiat un acord pe cinci ani.

Utilizatorii Zynga vor putea face plăţile şi prin alte mijloace decât prin Facebook Payments, iar compania poate opta să nu posteze publicitatea Facebook. În plus, Facebook va putea să dezvolte jocuri proprii.

Noul acord permite astfel altor dezvoltatori de jocuri posibilitatea de a atrage utilizatori ai reţelei sociale, a declarat Will Harbin, director general al producătorului de jocuri Kixeye.

"Facebook tinde să trateze în mod egal toţi dezvoltatorii. Fac tot posibilul să fie o platformă corectă şi deschisă. Nu vor să murdărească apele, să facă favoritisme", a arătat Harbin.

Acţiunile Zynga au scăzut cu 14%, la închiderea bursei din New York, în timp ce titlurile Facebook au terminat tranzacţiile în stagnare, după un avans de până la 3,6%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici