- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (19.05.2014, 08:53)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
GOOGLE marchează împlinirea a 40 de ani de la inventarea cubului RUBIK, printr-un logo interactiv
GOOGLE şi-a modificat, luni, logoul pentru a marca împlinirea a 40 de ani de la inventarea cubului RUBIK, cel mai vândut joc-problemă de tip puzzle din lume.
1087 afișări
Google marchează împlinirea a 40 de ani de la inventarea cubului Rubik, printr-un logo interactiv
Astfel, pagina principală a motorului de căutare Google prezintă o replică digitală a cubului Rubik, iar internauţii au posibilitatea de a încerca să rezolve, virtual, acest joc. Printr-un simplu clic făcut pe cub, acesta se măreşte şi afişează o opţiune specială - marcată prin comanda "?" - care explică internauţilor regulile de bază ale jocului.
CUBUL RUBIK este un joc-problemă de tip puzzle inventat în anul 1974 de sculptorul şi profesorul de arhitectură maghiar Ernő Rubik.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
Iniţial, acesta a fost numit "Cubul Magic", dar a fost rebotezat după numele inventatorului.
Potrivit statisticilor, o persoană din şapte pe plan mondial a primit în dar sau a cumpărat un cub Rubik, o jucărie care stimulează imaginaţia, memoria şi capacitatea de sinteză.
Potrivit site-ului oficial al acestei jucării, peste 350 de milioane de cuburi Rubik au fost vândute pe plan mondial.
Google îşi modifică ocazional logoul pentru a marca diferite evenimente speciale şi pentru a omagia personalităţi ale culturii universale.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe