- Home
- Cultură-Media
- PARIS, (22.03.2013, 17:58)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Românii, pe primul loc în Europa la consumul TV. Cât petrec în faţa televizorului
România deţine primul loc între ţările din Europa în privinţa consumului de programe de televiziune, românii uitându-se la televizor, în medie, timp de 5 ore şi 30 de minute pe zi, conform unui studiu al institutului francez Médiamétrie.
1704 afișări
STUDIU: Românii, pe primul loc în Europa la consumul TV. Cât petrec în faţa televizorului
Potrivit studiului "Une année de télévision dans le monde", făcut public joi, durata zilnică de consum de programe TV a înregistrat un nou record la nivel internaţional, telespectatorii uitându-se la televizor, în medie, 3 ore şi 17 minute pe zi, cu un minut în plus faţă de 2011.
Europa a înregistrat cea mai mare creştere, la nivel mondial, în privinţa consumului de televiziune (plus 7 minute), telespectatorii europeni uitându-se la televizor 3 ore şi 55 de minute pe zi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Sunt europenii mai leneşi ca americanii? Şeful uriaşului fond norvegian: "Este îngrijorător! Europa este mai puţin harnică, mai puţin ambiţioasă"
-
Gorghiu, despre decizia CSM privind judecătoarea cazului 2 Mai: Mi-aş fi dorit să spulbere orice fel de semn de întrebare
-
Are Sebastian Burduja şanse pentru Primăria Capitalei? Vicepreşedintele PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
Potrivit studiului, care a vizat 107 teritorii, creşterile cele mai mari în privinţa consumului de televiziune au fost înregistrate în ţările cele mai afectate de criza economică.
România deţine recordul în Europa în privinţa consumului de programe de televiziune (5 ore şi 30 de minute pe persoană/ zi), fiind urmată de Grecia (4 ore şi 33 de minute), ţară în care consumul de programe TV a crescut cu 5 minute faţă de 2011, şi Spania (4 ore şi 6 minute; o creştere a consumului TV cu 7 minute faţă de 2011).
Pe de altă parte, conform aceluiaşi studiu, consumul TV în Statele Unite ale Americii s-a menţinut stabil (aproape 5 ore pe persoană/ zi).
Evenimentele sportive de la nivel internaţional din 2012 au contribuit la creşterea consumului TV. Astfel, ceremoniile de deschidere şi de închidere ale Jocurilor Olimpice de la Londra au bătut recordurile de audienţă în Europa, în timp ce în Statele Unite 42,5 milioane de telespectatori au urmărit deschiderea acestui eveniment la televiziunea NBC.
Totodată, din cei circa 315 milioane de americani, 112 milioane au urmărit gala Super Bowl - finala Ligii profesioniste de fotbal american -, în timp ce în China 192 de milioane de persoane s-au uitat la televiziunea CCTV1, în timpul transmisiunilor de la Festivalul Primăverii, unul dintre principalele evenimente din această ţară.
Pe de altă parte, 2012 a fost şi anul în care divertismentul s-a întors în forţă la televiziunile din lume: 41% dintre cele mai perfomante programe din punctul de vedere ale audienţelor înregistrate au fost de divertisment, faţă de doar 38% - cele de ficţiune.
"Interesul telespectatorilor de la nivel internaţional pentru căutarea de talente, în special talente muzicale, nu poate fi contestat", se spune în studiul realizat de Médiamétrie.
Situat în topul 10 al celor mai urmărite programe TV din 16 ţări în anul 2012 (faţă de doar 3 ţări în 2011), show-ul "The Voice" a entuziasmat publicul, fiind urmărit de telespectatorii din toată lumea, din Statele Unite până în Vietnam.
Potrivit studiului, şi serialele exotice (telenovelele) au continuat să aibă succes la telespectatorii europeni. Astfel, serialul turcesc "Fatmagül" a înregistrat o creştere a audienţei cu 60% în Bulgaria, în timp ce "Suleyman Magnificul" a devenit unul dintre cele mai de succes seriale în Bulgaria, Croaţia, Egipt, Rusia, Slovacia şi Ucraina.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe