Televiziunea pentru femei TLC emite de joi dimineaţă în România

Televiziunea de divertisment pentru femei TLC emite, începând de joi dimineaţă, în România, postul fiind disponibil în acest moment în pachetele de bază ale companiilor UPC şi AKTA, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX de Discovery Networks.

951 afișări
Imaginea articolului Televiziunea pentru femei TLC emite de joi dimineaţă în România

Ghid pentru părinţi - Situaţii extreme

TLC, una dintre cele mai apreciate televiziuni pentru femei din Statele Unite, este un canal de divertisment care vizează publicul feminin cu vârste între 25 şi 49 de ani. Postul prezintă programe de non-ficţiune, abordând subiecte foarte diverse, de la familie şi creşterea copiilor, până la modă şi sănătate.

"Având experienţa lansării cu succes a TLC pe alte pieţe europene în ultimele luni, sunt pe deplin încrezător că telespectatorii şi partenerii noştri de afaceri din România vor aprecia acest canal şi valoarea incontestabilă pe care o aduce portofoliului Discovery. TLC este o completare pentru Discovery Channel, întregind oferta noastră pentru operatorii de cablu şi clienţii de publicitate şi oferindu-le un conţinut de calitate pentru publicul feminin şi familiile acestora", a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

TLC are o abordare complet localizată, având un feed local, o grilă de programe adaptată la preferinţele şi obiceiurile de vizionare ale telespectatorilor din România, programe subtitrate în limba română şi vânzări de publicitate coordonate de echipa locală.

În prezent, TLC este disponibil pentru abonaţii la serviciul de televiziune analogică şi digitală al UPC, atât în cazul achiziţionării exclusive a serviciilor de televiziune, cât şi în cadrul pachetelor 2 Play şi 3Play, dar şi în pachetele de bază ale companiei AKTA. Totodată, Discovery România se află în discuţii cu alţi operatori de cablu care şi-au exprimat interesul pentru distribuirea canalului.

"În România, am construit TLC pe baza cunoştinţelor pe care le avem despre publicul feminin şi ţinând cont de experienţa pe care a acumulat-o deja acest brand de televiziune la nivel internaţional. Ca urmare, sunt convinsă că va deveni unul dintre posturile preferate ale femeilor din România. TLC are o abordare unică pe piaţă, fiind un canal de divertisment pentru femei, din care întotdeauna rămâi cu ceva - fie că este o idee, un sfat, o informaţie utilă sau pur şi simplu inspiraţie pentru viaţa de zi cu zi", a declarat Ada Roseti, Channel Director, Discovery Networks.

În plus, Ada Roseti a declarat pentru MEDIAFAX că TLC emite în România de joi, de la ora 06.00.

Primul program difuzat pe postul TV a fost "Aventuri imobiliare în străinătate", un program pe teme imobiliare, despre persoane care au decis să se mute într-o ţară străină şi să îşi construiască o casă.

"Fiind o televiziune de divertisment din portofoliul Discovery, destinată în principal femeilor, TLC are programe inspirate din viaţa reală, pe subiecte foarte diverse, de la famile şi creşterea copiilor şi până la modă sau sănătate. Grila de programe este realizată de echipa noastră locală, pe baza preferinţelor şi obiceiurilor de vizionare ale publicului de aici", a explicat Ada Roseti, precizând că "elementele care diferenţiază TLC de toate celelalte canale existente pe piaţă sunt programele prezentate şi abordarea specifică".

Din oferta de programe cu care se lansează postul TLC fac parte: "Ghid pentru părinţi - Situaţii extreme", în care bona britanică Jo Frost prezintă diverse cazuri pe care este chemată să le rezolve; "Poliţistele din Broward County", povestea unor poliţiste adevărate şi a realităţilor dure cu care se confruntă în lupta lor de fiecare zi pentru apărarea legii; şi "PR şi modă la New York", povestea uneia dintre cele mai celebre femei de afaceri din New York, proprietara unei agenţii de PR din domeniul modei. Grila de programe a TLC va include şi noi sezoane din câteva dintre cele mai populare seriale de pe Discovery Travel & Living, cum ar fi "Kate plus 8", "Regele cofetarilor", "Rochia perfectă" sau "Poliţia vestimentară".

Ada Roseti mai spune că TLC beneficiază de experienţa pe care angajaţii Discovery au acumulat-o lucrând pentru toate celelalte branduri ale companiei.

"Discovery România are echipe de programe, marketing şi PR, vânzări către operatorii de cablu şi satelit şi vânzări de publicitate care lucrează pentru toate canalele noastre, inclusiv pentru TLC", a explicat Ada Roseti.

În ceea ce priveşte investiţiile necesare pentru lansarea TLC în România, Ada Roseti a afirmat: "După cum ştiţi, politica noastră este să nu facem publice cifre, dar vă pot asigura că lansarea TLC reprezintă încă o dovadă a angajamentului Discovery de a rămâne şi a-şi consolida prezenţa pe piaţa românească. Lansarea unui nou canal precum TLC necesită investiţii în studii de piaţă, localizare, promovare şi multe alte ingrediente care asigură succesul respectivei televiziuni".

În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. Este prezent în peste 99 de milioane de locuinţe în SUA, poziţionându-se printre primele 10 preferinţe în rândul principalelor grupuri demografice de femei (femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18 şi 49 de ani şi între 18 şi 34 de ani).

TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia, Slovenia, Bulgaria, la 1 octombrie 2010, şi Rusia pe 14 ianuarie 2011. În prezent, postul este disponibil în 30 de ţări din Europa, Asia şi America Latină. Până în primăvara anului 2011, oferta internaţională TLC va fi disponibilă în peste 75 de pieţe, ajungând în peste 100 de milioane de locuinţe în afara Statelor Unite.

TLC face parte din portofoliul Discovery Communications, care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent opt posturi TV: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Discovery Communications este una dintre cele mai mari companii din lume în domeniul producţiei de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 180 de ţări. Discovery însumează peste 100 de reţele la nivel global, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, precum şi produse şi servicii educaţionale şi de larg consum şi servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. Discovery Networks International distribuie 14 mărci internaţionale, puse la dispoziţie unui număr cumulat de 244 milioane de abonaţi, oferind programe adaptate în 27 de limbi diferite.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici