- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (31.07.2018, 17:01)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Motivele pentru care BMW a ales Ungaria, evitând România, pentru noua fabrică de 1 miliard de euro a companiei
După doi ani de când Mercedes a decis să investească pentru a doua oară în Ungaria, evitând România, a venit şi rândul BMW să anunţe construcţia unei fabrici în ţara vecină, nu la noi. Argumentele alegerii sunt aceleaşi, acum, ca şi în 2016: infrastructură foarte bună şi resurse umane calificate.
15013 afișări
Motivele pentru care BMW a ales Ungaria şi nu România pentru noua fabrică de 1 miliard de euro
Pe 30 iulie 2016, Mercedes anunţa o nouă investiţie în Kecskemét (Ungaria), după ce în 2012 finalizase prima investiţie, iar în România s-au creat dezbateri aprinse din cauza ratării acestei oportunităţi. Totalul investiţiilor alocate de Mercedes în Kecskemét se ridica, atunci, la două miliarde de euro, cu toate avantajele create de dezvoltarea respectivă.
Iată că istoria se repetă şi România ratează o nouă oportunitate, de data aceasta investitorul fiind BMW, care şi-a anunţat - pe 31 iulie 2018 - decizia de a aloca un miliard de euro pentru construcţia unei fabrici în Ungaria (la Debrecen), nu în România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Dreapta Unită va fi pe buletinele de vot pe 9 iunie. Înalta Curte de Casație și Justiție a validat alianța electorală Dreapta Unită USR – PMP – Forța Dreptei
-
ÎCCJ a admis contestaţia Dreptei Unite. USR, PMP şi Forţa Dreptei vor putea candida împreună
-
Încă o fotografie a familiei regale britanice a fost editată înainte de publicare. Regina Elisabeta a II-a apare în imagine
-
Premierul armean avertizează că un nou război ar putea izbucni în această săptămână
„Debrecen este locul ideal pentru ca BMW Group să îşi extindă reţeaua de producţie. A fost ales în primul rând pentru infrastructura foarte bună, conexiuni logistice adecvate şi proximitatea reţelei de furnizori exitenţi. Personalul calificat din zona locală a fost un alt avantaj cheie”, a menţionat BMW într-o notă transmisă presei din România - care, desigur, a întrebat cum a fost aleasă Ungaria ca destinaţie a acestei investiţii.
„În selectarea Debrecen, Grupul BMW a urmat cu stricteţe procesul de selecţie al locaţiilor pentru posibile fabrici la nivel mondial, examinând diverse oportunităţi din diferite ţări. Grupul BMW a avut o relaţie profesională cu toate ţările în cauză, pe baza unei colaborări constructive”, au precizat reprezentanţii constructorului auto german.
Consiliul de conducere al BMW Group a optat pentru Debrecen, Ungaria, deoarece îndeplineşte cel mai bine criteriile de selecţie. Potrivit notei de presă, aceste criterii includ:
- factori specifici sitului, cum ar fi infrastructura foarte bună şi accesibilitatea excelentă pe şosele, pe calea ferată şi pe calea aeruluiÂ
- conexiuni logistice adecvate şi apropierea de reţeaua de furnizori stabilită
- forţă de muncă cu o înaltă calificare în zona locală.
„Gestionarea profesională a proiectelor din partea partenerilor noştri maghiari a fost un criteriu suplimentar. În plus, Debrecen oferă un standard ridicat de trai, care va fi de asemenea atractiv pentru expaţi din Germania şi alte locaţii din întreaga lume”, a mai argumentat concernul german.
Potrivit BMW, procesul de recrutare a început de astăzi (n.n.- marţi, 31 iulie) şi se pot deja trimite aplicaţii on-line, iar construcţia noii fabrici de la Debrecen va demara, cel mai devereme, în 2019. A fost achiziţionată o suprafaţă de 400 hecatare pentru noua facilitate de producţie.
Aşadar, România a ratat încă o oportunitate de a atrage investiţii străine de ordinul miliardelor de euro, din cauza stării deplorabile a infrastructurii, demonstrând că nici lecţia din 2012, nici cea din 2016 (pe care trebuia să le înveţe de la Mercedes) nu au fost încă învăţate. Lecţia BMW ar trebui să fie ultima.
Citește pe alephnews.ro: O bibliotecă din America acceptă poze cu pisici în loc de bani
Citește pe www.zf.ro: Cea mai râvnită hartă: care sunt materiile prime critice care s-ar putea găsi în adâncurile României şi în ce zone? „Fiecare stat membru va trebui să se ducă pe teren şi să descopere resursele pe care le are. Datele vor fi publice pentru a atrage investitorii.“
Citește pe www.zf.ro: Istoria fascinantă a unuia dintre cele mai folosite materiale de pe faţa pământului. Este extrem de controversat, dar îl folosim în fiecare zi şi toţi îl avem în case
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Nvidia lansează noul GPU „Blackwell” de ultimă generație. Cipul va revoluționa industriile de pretutindeni: „Poate transforma vorbirea în video 3D”
Lovitură dură pentru salariaţii din România: Ce se întâmplă cu zilele libere din acest an ale angajaţilor
Cea mai nouă tehnologie robotică din lume în practica neurochirurgicală, implementată într-un spital din România. Cum s-a ajuns la această realizare
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Așa arată tânăra care a apărut lângă un milionar și și-a mărit tariful, iar site-ul ei a picat din cauza cererii!
PROSPORT.RO
Meteorologii Accuweather anunță un aprilie istoric în România. Temperaturi și fenomene meteo ciudate în București!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe