Neckermann extinde promovarea vacanţelor în România pe piaţa austriacă şi introduce circuite Dracula

Neckermann va exitinde din acest an promovarea vacanţelor în România şi pe piaţa austriacă şi va introduce în oferte şi circuite Dracula, alături de sejururile pe litoral, a declarat Gheorghe Mărginean, directorul agenţiei Karpaten Turism, reprezentantul Neckermann în România.

459 afişări

Imaginea articolului Neckermann extinde promovarea vacanţelor în România pe piaţa austriacă şi introduce circuite Dracula

Neckermann extinde promovarea vacanţelor în România pe piaţa austriacă şi introduce circuite Dracula (Imagine: Marius Smadu / Mediafax Foto)

"Din acest an, ofertele Neckermann pentru România vor fi promovate şi pe piaţa austriacă. Austriecii puteau cumpăra şi până acum pachete prin Neckermann în România, dar din acest an se va intra mai puternic pe această piaţă", a spus Mărginean.

El a afirmat că Neckermann vinde acum în Germania, Elveţia, Olanda şi Austria trei tipuri de vacanţe în România: sejururi pe litoral, city break-uri şi circuite culturale. Dintre acestea, litoralul ocupă aproape 90% din totalul vânzărilor.

"La litoral ne batem cu bulgarii, care au preţuri mai mici şi servicii mai bune. De exemplu, un sejur la un hotel românesc all inclusive de patru stele de pe litoral este cu cel puţin 25-30% mai scump în extrasezon decât unul din Bulgaria, în condiţiile în care serviciile din ţara vecină sunt mult mai bune. Din acest motiv, la bulgari este plin de străini în extrasezon la mare, spre deosebire de ceea ce se întâmplă la noi. Neckermann nu va renunţa să vândă litoralul românesc, însă vrea să diversifice oferta pentru România şi din acest an introduce şi circuite Dracula, care includ obiective turistice din Transilvania şi Bucureşti", a adăugat Mărginean.

Potrivit celor mai recente date ale INS, în 2012 au venit în România aproximativ 63.000 de turişti austrieci.

Anul trecut au ajuns în România peste 7.200 de turişti prin Neckermann, faţă de 5.600 în 2012. Pentru anul în curs, reprezentanţii companiei estimează o creştere de 10-15%.

În medie, un turist străin care ajunge prin Neckermann în România plăteşte pentru o vacanţă între 800 şi 1.600 de euro, incluzînd transportul cu avionul, cazarea la hoteluri de patru stele şi masa.

Karpaten Turism se ocupă anual de serviciile pe teritoriul României a aproximativ 200.000 de turişti străini, ajunşi pe croaziere, circuite, sejururi la munte, la mare şi în Deltă.

Neckermann Reisen este o marcă înregistrată a Thomas Cook şi al doilea mare turoperator din Germania.

Thomas Cook, unul dintre cele mai mari grupuri de turism din lume, a reînceput din 2012 să aducă turişti străini în România, prin intermediul brandului Neckermann, după ce în anul 2006 s-a retras de pe piaţa românească.

Thomas Cook este pionierul turismului de masă şi în anul 1841 a organizat o călătorie cu trenul în Anglia pentru 500 de persoane. În 1855 a făcut primul tur al Europei, organizat pentru turiştii britanici.

În 1900, firma Thomas Cook era lider în turismului mondial.

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
NECKERMANN ,
ROMANIA ,
vacanta ,
promovare ,
introducere ,
dracula
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.