- Home
- Economic
- ISTANBUL, (16.05.2013, 12:09)
- Marius Oncu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Renault: Fabricile din România şi Maroc devin competitive în privinţa costurilor de producţie
Fabricile Renault din România şi Maroc devin competitive în privinţa costurilor de producţie, iar Turcia s-ar putea să nu mai fie o referinţă pentru costuri reduse, a declarat directorul operaţional al grupului auto francez, Carlos Tavares.
591 afișări
Renault: Fabricile din România şi Maroc devin competitive în privinţa costurilor de producţie (Imagine: Stefan Birlodeanu/Mediafax Foto)
Renault estimează pentru acest an o contracţie a pieţei auto europene de 5%, a afirmat Tavares, într-o conferinţă de presă la Istanbul. Evoluţia pieţei europene se va îmbunătăţi după declinul de 10% din primele trei luni ale anului, a adăugat el, citat de Bloomberg.
Grupul francez a anunţat, în februarie, că vizează livrări în creştere în acest an, susţinute de varianta îmbunătăţită a modelului Clio şi de Dacia Logan, după o scădere de 6,3% anul trecut, la 2,55 milioane de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare. Producătorul auto anticipa la momentul respectiv o contracţie de cel puţin 3% în Europa şi un avans de 3% la nivel global.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Renault introduce mai multe modele în acest an, a spus directorul operaţional. Grupul îşi creşte portofoliul prin relansarea mărcii de maşini sport Alpine şi dezvoltarea Initiale Paris într-un brand de lux. Initiale va intra pe piaţă "într-un interval de 10-15 ani", a spus el.
Renault nu exclude să producă vehicule comerciale uşoare în Turcia, a declarat Tavares. Compania mixtă Oyak-Renault Otomobil Fabrikalari, cel mai mare constructor local, produce modelele Fluence şi Clio 4. Fabrica din Turcia va produce 340.000 de maşini în acest an, cu 20.000 sub capacitatea maximă.
Fabricile Renault din România şi Maroc devin "competitive în privinţa costurilor" de producţie şi "Turcia s-ar putea să nu mai fie în continuare o referinţă în privinţa costului", a adăugat el.
Piaţa auto din Turcia s-a contractat cu 11%, la 815.000 de unităţi anul trecut, după ce introducerea unei taxe asupra autovehiculelor în septembrie a contribuit la încetinirea economiei.
Renault produce în România şi Maroc autovehicule sub marca Dacia în cele două centre principale de producţie, din Piteşti şi Tanger.
Citește pe alephnews.ro: Procesul fraților Tate pentru trafic de persoane poate începe, a decis Tribunalul București
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Chirie de 30 de bani pe zi în locul din România cu priveliște de vis! În spate se ascunde, însă, o poveste tristă
CANCAN.RO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe