- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Şeful Ford: Industria auto mondială trece printr-o perioadă de creştere puternică
Directorul general al Ford Motor, Alan Mulally, consideră că industria auto mondială trece printr-o perioadă de creştere puternică şi anticipează vânzări totale de 75-87 milioane de vehicule în 2011, după circa 70 de milioane unităţi anul trecut.
Şeful Ford: Industria auto mondială trece printr-o perioadă de creştere puternică (Imagine: Laszlo Mihaly/Mediafax Foto)
"Este clar că ne aflăm într-o perioadă de creştere cu adevărat puternică, în întreaga lume", a arătat Mulally la o conferinţă a analiştilor organizată de Deutsche Bank la salonul auto de la Detroit.
Şeful Ford se aşteaptă ca vânzările totale pe piaţa americană să fie de 12,5-13,5 milioane de vehicule, iar în Europa de 14,5-15,5 milioane de unităţi.
Mulally a arătat că Ford, al doilea mare producător american de automobile, este bine poziţionat în Statele Unite şi Europa, urmând să îşi accelereze creşterea pe pieţele emergente.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
În privinţa pieţei europene, directorul financiar al grupului, Lewis Booth, a estimat că este nevoie de schimbări structurale, din cauza capacităţilor prea mari de producţie, mai ales în privinţa marilor producători naţionali.
"Guvernele, care se află sub presiuni tot mai mari din cauza dificultăţilor financiare, vor susţine mai puţin aceste capacităţi sub-utilizate", a explicat Booth.
În privinţa Ford, Booth anticipează că va avea "un an confortabil în Europa", el subliniind că grupul se va concentra pe modernizarea produselor.
Ford nu mai este copleşit în Europa de necesitatea de a fabrica produse speciale pentru această piaţă şi se concentrează în prezent pe vehicule destinate pieţei mondiale, a arătat Booth.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO