- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (22.08.2017, 17:27)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Transportatorii vor să protesteze, joi, la venirea preşedintelui Emmanuel Macron în România
UNTRR a solicitat Primăriei Capitalei aprobarea pentru organizarea unui protest joi, cu ocazia vizitei oficiale a preşedintelui Franţei, Emmanuel Macron, din cauza salariului minim aplicat transportatorilor care livrează în Franţa, potrivit unui comunicat transmis marţi.
1431 afișări
Transportatorii vor să protesteze la venirea preşedintelui Emmanuel Macron în România, din cauza salariului minim aplicat celor care livrează în Franţa
„Protestăm deoarece Franţa doreşte blocarea pieţei unice şi libere de transport rutier din Uniunea Europeană prin promovarea unei politici neoprotecţioniste. Preşedintele francez Emmanuel Macron este iniţiatorul loi Macron, legea protecţionistă prin care Franţa impune plata salariului minim francez şi măsuri administrative împovărătoare transportatorilor români şi estici, în scopul eliminării acestora de pe piaţa franceză şi europeană de transport internaţional”, a declarat Radu Dinescu, secretar general al Uniunii Naţionale a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Sunt europarlametari, dar doar cu numele. Cine sunt românii care au lipsit la voturile din Parlamentul European
-
Firea intră în cursa electorală: Împreună vom lupta pentru dreptul bucureştenilor la o viaţă mai bună
-
Burduja, despre candidatura la Primăria Capitalei: Să mergem înainte şi să le prezentăm bucureştenilor un model de administraţie liberală
-
Românii vor să trăiască mai sustenabil, dar le lipseşte infrastructura. Cum se poate implica mediul privat?
UNTRR solicită autorităţilor române să intervină pentru suspendarea aplicării legii asupra firmelor de transport rutier din România.
Comisia Europeană (CE) a contestat, în iulie, legea franceză care cere şoferilor de camioane să fie plătiţi cu salariul minim din Franţa când livrează în ţară, argumentând că limitează funcţionarea pieţei interne din UE, potrivit Reuters.
Comisia a declarat, anterior, că o cerere similară pentru salariul minim din Germania care s-ar aplica şoferilor de camion care circulă prin ţară este ilegală.
Legea franceză, care a intrat în vigoare la 1 iulie, cere companiilor străine de transport să plătească şoferii de camion cu salariul minim când livrează în Franţa şi să numească un reprezentant în ţară.
Salariul minim francez este de 9,67 euro pe oră.
Comisia va încerca să clarifice prin legislaţie, anul viitor, cum ar trebui plătiţi şoferii de camion care realizează curse internaţionale.
Autorităţile din Paris şi Berlin au la dispoziţie două luni pentru a ajunge la un acord cu CE. În caz contrar, cazul va ajunge în instanţă.
Citeşte şi: Cea mai mare "puşculiţă" a lumii: Fondul Suveran al Norvegiei creşte cu 285 de milioane de dolari pe zi
Citeşte şi: BNR: Nu există motiv de îngrijorare privind siguranţa depozitelor populaţiei şi firmelor. Reacţia Băncii naţionale după ameninţarea premierului Tudose de a publica lista cu băncile care nu au profit
Citeşte şi: Apple pregăteşte o revoluţie cu noul iPhone 8: Noul smartphone ar putea renunţa la încă o componentă istorică
Citeşte şi: Acţiunile Provident Financial au scăzut cu 57%, după ce au fost anunţate pierderi financiare
Citeşte şi: Incertitudini în conducerea Bursei: Ludwik Sobolewski nu-şi mai exercită mandatul de director
Citeşte şi: De ce avem creştere economică bazată pe consum? Micul fermier român a ajuns să mănânce cârnaţi din Germania în timp ce porumbul său zace în curte
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Timpul trece, suferința rămâne. Anxietatea pe care o simțiți ar putea fi „doliu pandemic”
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Adevărul de pe stradă: Câte maşini sunt de fapt în Bucureşti.
Citește și: Cea mai mare "puşculiţă" a lumii: Fondul Suveran al Norvegiei creşte cu 285 de milioane de dolari pe zi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Primele & singurele imagini cu Mititelu Jr., după ce s-a intoxicat cu medicamente! E bine, mersi!
CANCAN.RO
Sfântul Gheorghe, sărbătoare IMPORTANTĂ pentru români. Ce nu ai voie să faci astăzi. Tradiții și obiceiuri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe