Valoarea medie a beneficiilor oferite de companii în 2017 a crescut cu 11%: "Reprezintă un instrument solid de motivare a angajaţilor"

Valoarea medie a beneficiilor oferite angajaţilor de companii în 2017 a fost mai mare cu 11% faţă de media anului precedent, cu o creştere de 25% în decembrie 2017 comparativ cu decembrie 2016, arată un studiu realizat de compania de resurse umane Smartree.

159 afișări
Imaginea articolului Valoarea medie a beneficiilor oferite de companii în 2017 a crescut cu 11%: "Reprezintă un instrument solid de motivare a angajaţilor"

Valoarea medie a beneficiilor oferite de companii în 2017 a crescut cu 11%: "Reprezintă un instrument solid de motivare a angajaţilor"

Dacă până acum câţiva ani doar tichetele de masă sau decontarea transportului erau incluse în pachetul de bonificaţii, în prezent, angajatorii oferă un sistem mult mai complex din acest punct de vedere: tichete cadouri, abonamente medicale, abonamente la saloane de SPA - înfrumuseţare, de sport, excursii plătite, camere de relaxare, fructe la birou, la care se adaugă inclusiv posibilitatea de a lucra de acasă sau opţiunea de a achiziţiona produse şi servicii la preţuri reduse.

„Beneficiile reprezintă un instrument solid de motivare a angajaţilor, de stimulare a performanţei şi de păstrare, pe termen lung, a loialităţii lor în cadrul companiilor, dar şi de atragere a noi candidaţi implicaţi în procesele de recrutare. Implementat într-un mod coerent, corect şi transparent, şi ţinându-se cont de tendinţele din piaţă, dar şi de resursele disponibile ale companiilor, acest sistem de bonusare poate conduce la o retenţie sporită a angajaţilor”, a declarat Raluca Peneş, HR Coordinator Smartree.

Pentru anul curent reprezentanţii companiei estimează o creştere de 10% în ceea ce priveşte valoarea medie a bonusurilor acordate angajaţilor, pe fondul unei pieţe a muncii tot mai dinamice. De asemenea, în 2018, angajatorii vor căuta metode tot mai neconvenţionale de a-şi fideliza membrii echipelor, cu accent pe opţiuni de natură non-financiară a pachetului de beneficii.

În 2017, 79% dintre companiile clienţi Smartree au oferit diverse beneficii angajatilor, în creştere cu 4% faţă de anul precedent, în timp ce 8% dintre aceştia au oferit beneficii în mod diferenţiat, în funcţie de politica fiecărei entităţi din grup. 13% dintre clienţii Smartree nu au oferit beneficii anul trecut propriilor angajaţi.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici